Σύμφωνα με τους ερευνητές το είδος της φωτογραφίας που επιλέγουμε ως εικόνα προφίλ, μπορεί να αποκαλύψει την προσωπικότητά μας με "ακρίβεια". Οι ερευνητές ανέλυσαν τις προσωπικότητες περισσοτέρων από 66.000 ατόμων και τις εικόνες προφίλ τους στα social media.
Δείτε παρακάτω πώς να εντοπίσετε κάθε ένα από τα πέντε κύρια χαρακτηριστικά γνωρίσματα.
1. Ανοιχτό μυαλό
Οι χρήστες που είναι πιο ανοιχτοί και μοντέρνοι είναι πιθανό να έχουν εικόνες προφίλ κάτι άλλο εκτός από το πρόσωπό τους, κάνοντας κάτι μη αναμενόμενο. Οι φωτογραφίες τους είναι συνήθως καλής ποιότητας.
Για εκείνους που έχουν όμως εικόνα προφίλ το πρόσωπό τους, είναι πιο πιθανό να φορούν γυαλιά μυωπίας, αλλά όχι γυαλιά ηλίου και τα πρόσωπα τους είναι πιο πιθανό να εμφανίζουν αρνητικά συναισθήματα παρά θετικά.
2. Συνείδηση
Οι άνθρωποι που είναι ευσυνείδητοι είναι επιρρεπείς σε προγραμματισμένη συμπεριφορά και αυτοπειθαρχία. Οι εικόνες προφίλ τους είναι πιο πιθανό να είναι ένα πρόσωπο, δείχνοντας την τάση τους να προτιμούν την αποδεκτή συμπεριφορά.
Οι φωτογραφίες τους είναι πιο πολύχρωμες, φυσικές και φωτεινές και επιλέγουν φωτογραφίες που τους κάνουν να φαίνονται μεγαλύτεροι από ό, τι είναι. Οι φωτογραφίες τους εκφράζουν ιδιαίτερο συναίσθημα, γεγονός που δεν είναι ενδεικτικό της πραγματικής ζωής, αλλά οι ερευνητές πιστεύουν ότι αυτό συμβαίνει επειδή το άτομο αναμένεται να χαμογελάσει και να φαίνεται ευτυχισμένο στην εικόνα του.
3. Εξωστρέφεια
Οι εξωστρεφείς τείνουν να έχουν τις πιο πολύχρωμες εικόνες και συνήθως περιτριγυρίζονται από πολλούς ανθρώπους. Συχνά φαίνονται νεότεροι στη φωτογραφία τους ή φωτογραφίζονται με νεότερους.
4. Γλυκύτητα
Αυτοί οι άνθρωποι συνδέονται με την κοινωνική συνοχή και τη συνεργασία. Οι φωτογραφίες τους έχουν συχνά πρόσωπα, είναι φωτεινές και πολύχρωμες αλλά τείνουν να είναι πιο θορυβώδεις. Οι φωτογραφίες τους παρουσιάζουν περισσότερο θετικά συναισθήματα παρά αρνητικά.
5. Νευρωτισμός
Αυτό το χαρακτηριστικό σχετίζεται με αρνητικά συναισθήματα και συναισθηματική αστάθεια. Τα άτομα με αυτό το χαρακτηριστικό είναι λιγότερο πιθανό να έχουν πολύχρωμες φωτογραφίες και είναι πιθανότερο να εκφράζουν αρνητικά συναισθήματα σε σχέση με άλλες ομάδες. Οι φωτογραφίες προφίλ είναι λιγότερο πιθανό να περιλαμβάνουν πρόσωπα και τείνουν να εμφανίζουν συναισθηματική ουδετερότητα.