Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Θεσσαλονίκη: Απαγορεύουν τα ηλεκτρικά πατίνια σε κεντρικούς δρόμους

Τέλος στο χάος που προκαλούν στο κέντρο της Θεσσαλονίκης - θέτοντας ταυτόχρονα σε κίνδυνο τις ζωές οδηγών αλλά και περαστικών - τα ηλεκτρικά πατίνια θέλει να βάλει ο Δήμος, φτάνοντας μέχρις σημείου να απαγορεύσει την κυκλοφορία τους καθ' όλη την διάρκεια της ημέρας στις κεντρικές λεωφόρους της πόλης.

Οι νέοι κανόνες θα αφορούν τις θέσεις στάθμευσης ηλεκτρικών πατινιών, την ταχύτητα κυκλοφορίας, τους δρόμους στους οποίους επιτρέπεται να κυκλοφορούν και τα πρόστιμα για τους παραβάτες.

«Έχει ολοκληρωθεί το προσχέδιο που κατά 90% θα είναι ο γενικός κορμός της κανονιστικής, που θα έρθει προς ψήφιση στο Δημοτικό Συμβούλιο» δηλώνει στο «Ράδιο Θεσσαλονίκη» ο διευθυντής της Δημοτικής Αστυνομίας, Μιχάλης Αλλαγιώτης.

«Αναφορικά με τα όρια ταχύτητας, τα κράνη και τα δικάβαλα, αυτά ούτως ή άλλως προβλέπονται στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και είναι σε ισχύ, είτε αναφέρονται στην κανονιστική, είτε δεν αναφέρονται στην κανονιστική του Δήμου.

Όσο αναφορά τους χώρους στάθμευσης και τις υποχρεώσεις των εταιρειών, εμείς πρέπει να διασφαλίσουμε την ευταξία στην πόλη, αλλά και κατά ένα μέρος και την συμμετοχή των εταιρειών στην ασφάλεια των πολιτών. Οι κανόνες μπαίνουν από το Δήμο όπως προβλέπεται από τη σχετική νομοθεσία.

Έχουμε ήδη έρθει σε διαβούλευση με τις πέντε εταιρείες, που αυτή τη στιγμή δραστηριοποιούνται στην Θεσσαλονίκη. Έχουν συμφωνηθεί τα μεγαλύτερα κομμάτια και περιμένουμε μία τελευταία ενημέρωση για το αν έχουν να μας προτείνουν κάτι διαφορετικό, για να το εξετάσουμε.

Μέσα στον Οκτώβριο θα προχωρήσουμε σε όλες τις διαδικασίες για να περάσει η κανονιστική από το Δημοτικό Συμβούλιο ώστε να ξεκινήσει η εφαρμογή της» συμπλήρωσε ο κ. Αλλαγιώτης.

Απαγόρευση κυκλοφορίας

Στο προσχέδιο της κανονιστικής, όπως αναφέρει το thessnews.gr υπάρχει μία πρόταση αναφορικά με την απαγόρευση κυκλοφορίας πατινιών στην Τσιμισκή, την Μεγάλου Αλεξάνδρου και την Εγνατία. Οι ώρες απαγόρευσης σε αυτούς τους δρόμους πιθανόν να είναι από τις 8 το πρωί μέχρι τις 10 το βράδυ όμως δεν είναι ακόμα σίγουρο.

Αυτή η συλλογιστική προσανατολίζεται στο γεγονός πως στην δεξιά πλευρά που με βάση τον νόμο πρέπει να κινούνται τα ηλεκτρονικά πατίνια είναι αυτή που κινούνται και τα αστικά λεωφορεία. Εμείς θέλουμε τα διαφυλάξουμε την ασφάλεια των πολιτών, οπότε είναι ένα μέτρο που εξετάζουμε.» κατέληξε.

Tags
Back to top button