Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Θεσσαλονίκη: Αλλάζουν οι δρόμοι - Τι είναι το «yellow box», τι ισχύει για τους οδηγούς

Ξεκίνησαν από χθες, Πέμπτη 30 Μαΐου, οι εργασίες διαγράμμισης κίτρινου χρώματοςπλεγμάτων σε ισόπεδους κόμβους (yellow box) σε σημεία του οδικού δικτύου της Θεσσαλονίκης, όπου η κίνηση των οχημάτων συνηθίζεται να είναι ιδιαίτερα αυξημένη.

Όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες του , ήδη στον κόμβο Πολυτεχνείου – 26ης Οκτωβρίου στα Δικαστήρια, έχει «μπει» το yellow box προκειμένου να μην μπλοκάρεται ο κόμβος σε περιπτώσεις όπου έχει δημιουργηθεί μποτιλιάρισμα.

Χρυσοχοΐδης: Περισσότεροι από 700 αστυνομικοί στη Θεσσαλονίκη για την πάταξη της εγκληματικότητας

Με τις κίτρινες διαγραμμίσεις, οι οδηγοί αντιλαμβάνονται πως δεν πρέπει να σταματούντα οχήματά τους μέσα σε αυτές, προκειμένου η κίνηση στη διασταύρωση να διεξάγεται χωρίς εμπόδια για τους υπόλοιπους οδηγούς.

«Πολλές φορές το μποτιλιάρισμα στους δρόμους προκαλείται από οδηγούς που θέλουν να κερδίσουν μερικά μέτρα και να φτάσουν πιο γρήγορα στο προορισμό τους. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μπλοκάρονται κάποιοι άλλοι οι οποίοι κανονικά θα έπρεπε να περάσουν. Με την παρουσία των τροχονόμων αυτό έχει βελτιωθεί σε μεγάλο βαθμό. Δεν πρωτοπορούμε, είναι κάτι που έχει γίνει και σε άλλες χώρες και με αυτόν τον τρόπο προσπαθούμε να βελτιώσουμε την κυκλοφορία των οχημάτων χωρίς να υπάρχει αναγκαστικά παρουσία τροχονόμου, γιατί δεν γίνεται να βρίσκονται παντού και πάντα. Ελπίζουμε πως με αυτόν τον τρόπο θα βελτιωθεί η κατάσταση και ότι οι οδηγοί θα συνεργαστούν. Όλοι αυτοπαγιδευόμαστε σε μία λογική του να πάμε πιο γρήγορα, που ουσιαστικά είναι μερικά δευτερόλεπτα. Νομίζω γίνεται η αρχή σιγά σιγά», τόνισε σε δηλώσεις τους στο thestival.grο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, Περιβάλλοντος και Βιώσιμης Κινητικότητας του δήμου Θεσσαλονίκης, Πρόδρομος Νικηφορίδης.

Πηγές της Τροχαίας Θεσσαλονίκης επισήμαναν στο thestival.gr ότι είναι απόλυτα σύμφωνοι με αυτού του είδους τις παρεμβάσεις και πως αν τηρηθεί από τους οδηγούς και δεν μένουν στις κίτρινες διαγραμμίσεις όταν υπάρχει αυξημένη κίνηση, τότε θα βοηθηθεί κατά 30% η εύρυθμη λειτουργία του κόμβου.

 

 

Tags
Back to top button