Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τέμπη: “Καθαρός” ο σκληρός δίσκος των ηχητικών - Τέλος Αυγούστου τα κρίσιμα πορίσματα

Η πραγματογνωμοσύνη του καθηγητή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του ΕΜΠ, Αθανάσιου Ροντογιάννη, κατατέθηκε την Πέμπτη στον εφέτη ανακριτή και αφορά τα ηχητικά αρχεία των επικοινωνιών μεταξύ σταθμάρχη Λάρισας και μηχανοδηγού της επιβατικής αμαξοστοιχίας, τη μοιραία νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου, όταν συνέβη το δυστύχημα στα Τέμπη.

Στο πόρισμά του, ο καθηγητής αναφέρει ότι δεν διαπιστώθηκε καμία τροποποίηση ή αλλοίωση στα αρχεία ήχου μετά τις 00:07 της 1ης Μαρτίου 2023. Συγκεκριμένα, τα περιεχόμενα του φακέλου του σκληρού δίσκου και οι ηχογραφήσεις από τις επικοινωνίες μεταξύ 22:30 και 23:55 της 28ης Φεβρουαρίου παρέμειναν αμετάβλητα.

Σύμφωνα με το larissanet, ο σκληρός δίσκος που εξέτασε ο Αθανάσιος Ροντογιάννης ελέγχθηκε και από τη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών της Ελληνικής Αστυνομίας. Η Διεύθυνση δεν διαπίστωσε μεταβολές σε αυτά τα αρχεία του σκληρού όπως επίσης δεν διαπίστωσε μεταβολές και στα ηχητικά από το καταγραφικό του Σιδηροδρομικού Σταθμού Λάρισας που είχε κατασχεθεί το 2024.

Θυμίζεται πως η πραγματογνωμοσύνη του καθηγητή για τα ηχητικά έγινε κατόπιν αιτιάσεων του συνηγόρου της οικογένειας του μηχανοδηγού της επιβατικής ότι υπήρχε ένα «χαμένο 11λεπτο» στα ηχητικά μετά την αναχώρηση της από τον Σταθμό της Λάρισας. Αυτή ήταν η δεύτερη πραγματογνωμοσύνη που διενέργησε ο καθηγητής, καθώς η πρώτη είχε «ακυρωθεί» τον Φεβρουάριο από το Συμβούλιο Εφετών Λάρισας που έκανε δεκτή την προσφυγή του συνηγόρου της οικογένειας με την αιτιολογία ότι για την πραγματογνωμοσύνη δεν είχαν ενημερωθεί τότε οι τεχνικοί σύμβουλοι της οικογένειας, όπως προβλέπεται από τον Κώδικας Ποινικής Δικονομίας. Η τεχνική έκθεση τους αναμένεται προς το τέλος Αυγούστου.

Σημειώνεται ότι και η πρώτη πραγματογνωμοσύνη του καθηγητή κατέληγε στα ίδια συμπεράσματα.

 

Αναμονή για αποτελέσματα ΓΧΚ και ΔΑΕΕ

Αργότερα τον Αύγουστο αναμένεται να παραδοθούν και τα αποτελέσματα από τις τελευταίες αναλύσεις του Γενικού Χημείου του Κράτους (ΓΚΧ) για το κράνος ενός πυροσβέστη που συμμετείχε στην επιχείρηση το μοιραίο βράδυ και άλλων υλικών από τις αμαξοστοιχίες που συλλέχθηκαν από το Κουλούρι όπου φυλάσσονται τα συντρίμμια, καθ’ υπόδειξη στελεχών της Πυροσβεστικής που βρέθηκαν εκεί την άνοιξη.

Περίπου το ίδιο διάστημα αναμένεται και το πόρισμα της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού (ΔΑΕΕ) της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας για τους παράγοντες που ενδεχομένως έπαιξαν ρόλο στην ανάφλεξη και τη φωτιά που ακολούθησε της σύγκρουσης.

Θα συνεκτιμηθεί επίσης η τελευταία πραγματογνωμοσύνη του καθηγητή μεταλλειολόγου-μεταλλουργού του ΕΜΠ για τις αλλοιώσεις στην καμπίνα της δεύτερης ηλεκτράμαξας της εμπορικής. Σε εκείνη την πραγματογνωμοσύνη ο καθηγητής ανέφερε πως οι αλλοιώσεις ήταν αποτέλεσμα της σύγκρουσης και όχι κάποιας έκρηξης που ενδεχομένως να προκλήθηκε από το εσωτερικό της καμπίνας.

Tags
Back to top button