Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τέλος στον νόμο που ποινικοποιούσε την άρνηση πληρωμής διοδίων

Με νομοθετική ρύθμιση θα καταργηθεί ο Νόμος Βορίδη του 2012, ο οποίος ποινικοποίησε, τροποποιώντας τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, την άρνηση πληρωμής διοδίων με αποτέλεσμα να σύρονται στα δικαστήρια πολίτες που συμμετείχαν στα κινήματα από τις εταιρείες που διαχειρίζονται τους αυτοκινητόδρομους

Όπως διαβεβαιώνουν αξιόπιστες πηγές του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η επεξεργασία της ρύθμισης έχει ολοκληρωθεί με σκοπό να κατατεθεί στη Βουλή. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν επίσης ότι ο διεθνής διαγωνισμός για την εγκατάσταση πλήρους ηλεκτρονικού συστήματος αναλογικής χρέωσης διοδίων, δορυφορικής τεχνολογίας με οπτική αναγνώριση, αναμένεται να προκηρυχθεί στις 20 Φεβρουαρίου.

Το σύστημα χρέωσης ανά διανυόμενο χιλιόμετρο στους οδικούς άξονες με σύμβαση παραχώρησης, όπως ήδη έχει ανακοινώσει το υπουργείο, θα διαφέρει στα επαγγελματικά από τα Ι.Χ. οχήματα. Τα επαγγελματικής χρήσεως οχήματα θα έχουν εγκατεστημένη μια «Εποχούμενη Συσκευή» (On Board Unit - OBU) που θα επιτρέπει την παρακολούθηση και την καταγραφή της θέσης και της πορείας τους με τη βοήθεια δορυφόρων (τεχνολογία GNSS). Η καταγραφή της διαδρομής τους θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για άλλες εφαρμογές ηλεκτρονικής διαχείρισης (π.χ. ηλεκτρονικός ταχογράφος για τις νταλίκες). Τα ιδιωτικής χρήσεως οχήματα θα αναγνωρίζονται αυτόματα με κάμερες κυκλοφορίας από τις πινακίδες κυκλοφορίας τους κατά την είσοδο και έξοδό τους από το οδικό δίκτυο επί του οποίου επιβάλλονται τέλη (τεχνολογία Automatic Number Plate Reading - ANPR).

Από την πλευρά του ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Σπίρτζης, σε τηλεοπτική συνέντευξή του χθες, σημείωσε ότι, επειδή κάθε χρόνο υπολογίζεται η τιμή του διοδίου ανάλογα με τα έσοδα, αν τα βαριά οχήματα, που σήμερα σε πολύ μικρό ποσοστό πληρώνουν διόδια καθώς χρησιμοποιούν το παράπλευρο οδικό δίκτυο, ενταχθούν στο «σύστημα», αυξάνονται τα έσοδα, άρα μπορεί να μειωθεί το αντίτιμό του διοδίου

Ως χαρακτηριστικό παράδειγμα αναφέρονται οι νταλίκες με είσοδο το λιμάνι της Ηγουμενίτσας και των κάθετων οδικών αξόνων της Εγνατίας Οδού, οι οποίες χρησιμοποιούν το εναλλακτικό οδικό δίκτυο. Εκτιμάται ότι το ηλεκτρονικό σύστημα θα εφαρμοστεί μέχρι το τέλος του έτους από την Εγνατία Οδό.

Tags
Back to top button