Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τέλος η πιο επικίνδυνη γέφυρα στην Ελλάδα - Πώς θα είναι η καινούργια

Ανήμπορη να προσφέρει με ασφάλεια τις υπηρεσίες της είναι πλέον η γέφυρα που περνάει πάνω από τον ποταμό Ευρώτα στη Σκάλα Λακωνίας, μιας και εδώ και χρόνια δείχνει να έχει ηττηθεί από τη φθορά.

Τη θέση της γέφυρας, που αποτελεί τμήμα της Ε.Ο. Σπάρτης-Μονεμβασία, θα πάρει μια σύγχρονη κατασκευή η οποία βρίσκεται υπό ανέγερση και θα σημάνει την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας.

Η θεμελίωση της νέας γέφυρας ξεκίνησε τον περασμένο Μάιο, και σήμερα, όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες του carandmotor.gr έχουν ολοκληρωθεί τα δύο ακρόβαθρα. Οι εργασίες έχουν, ωστόσο, προσωρινα σταματήσει, μιας και ρέει νερό στην κοίτη.

Η παύση των εργασιών, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών τον χειμώνα, βέβαια, ήταν κάτι προγραμματισμένο που είχε προβλεφθεί κατά τον σχεδιασμό του έργου.

Σύμφωνα με πληροφορίες του carandmotor.gr, οι εργασίες θα συνεχιστούν τον Απρίλιο, με την ολοκλήρωση της γέφυρας να ευθυγραμμίζεται με το χρονοδιάγραμμα (μέχρι το τέλος του 2024).

Το έργο

Πρόκειται για έργο προϋπολογισμού 4.465.000 ευρώ που περιλαμβάνει την κατασκευή οδικών και τεχνικών έργων συνολικού μήκους 310 μέτρων και ειδικότερα την κατασκευή νέας γέφυρας μήκους 90 μέτρων στον ποταμό Ευρώτα και την συναρμογή της με το υφιστάμενο εθνικό οδικό δίκτυο. Η σύμβαση υπεγράφη στις 8 Μαρτίου 2023.

Η νέα γέφυρα κατασκευάζεται δίπλα στην υπάρχουσα μεταλλική, ενώ σύμφωνα με τις προδιαγραφές της, ο φορέας του καταστρώματος θα είναι σύμμικτος και θα αποτελείται από χαλύβδινες δοκούς ενσωματωμένες εντός οπλισμένου σκυροδέματος.

Το κατάστρωμα της νέας γέφυρας θα έχει πλάτος κυκλοφορίας οχημάτων 9 μέτρων και εκατέρωθεν αυτού προβλέπεται η κατασκευή δυο πεζοδρομιών πλάτους 2,10 μέτρων έκαστο, για την ασφαλή κυκλοφορία και των πεζών.

Θα τοποθετηθεί, επίσης, η απαραίτητη οριζόντια και κατακόρυφη σήμανση, δηλαδή διαγραμμίσεις, στηθαία ασφαλείας και πινακίδες, με στόχο την ασφαλή κυκλοφορία των οχημάτων και τη διασφάλιση της ομαλής συνύπαρξής τους με τους πεζούς.

Αναφορικά με την παλιά γέφυρα, αυτή δεν θα κατεδαφιστεί, αλλά θα αποκατασταθεί ώστε να αξιοποιηθεί ως πεζογέφυρα. Επιπροσθέτως, θα γίνουν εργασίες ανάπλασης του περιβάλλοντος χώρου, ενώ θα δημιουργηθούν και χώροι πρασίνου/ψυχαγωγίας, προσφέροντας στους πολίτες μια καλαίσθητη υποδομή.

Tags
Back to top button