Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Ταξίδια που διαρκούν μια «ημέρα»: Πως περνούν 19 ώρες στο αεροσκάφος;

Τον περασμένο μήνα, η Singapore Airlines παρέλαβε το πρώτο από τα επτά νέα Airbus A350-900 Ultra Long Range αεροσκάφη που θα χρησιμοποιήσει για τη διαδρομή Σιγκαπούρη-Νέα Υόρκη  καθώς και για τη διαδρομή non-stop στο Λος Άντζελες που ξεκινά τον Νοέμβριο.

Η Qantas ζήτησε από την Boeing Co. και την Airbus SE να σχεδιάσει αεροσκάφη που θα πετούν ακόμη πιο μακριά – από το Σίδνεϊ στο Λονδίνο ή την Νέα Υόρκη.

Πώς όμως είναι ένα ταξίδι σχεδόν 19 ωρών στα 35.000 πόδια; Κουραστικό μεν, αλλά ενδιαφέρον από την άλλη. Ας δούμε τι περιλαμβάνει:

Περισσότερος χώρος

Ξεχάστε τις στριμωγμένες θέσεις. Το αεροσκάφος της Airbus που καλύπτει αυτή τη διαδρομή μπορεί να μεταφέρει το πολύ 161 επιβάτες, σε σύγκριση με τους 253 που μπορούν να χωρέσουν στα υπάρχοντα A350-900s.  Και αυτό γιατί έχει διατεθεί πολύ περισσότερος χώρος στους επιβάτες. Εχουν δημιουργηθεί 67 καθίσματα που μετατρέπονται σε μονό κρεβάτι στην business class και 94 στην οικονομική θέση. Τα καθίσματα στην οικονομική θέση παίρνουν κλίση για να ξεκουράζεται ο επιβάτης, ενώ είναι μεγαλύτερες οι αποστάσεις του ενός από τον άλλο.

Απολαύστε ταινίες άφοβα

Για τους εθισμένους στο διαδίκτυο ταξιδιώτες, που ανησυχούν για την απομόνωσή τους για μία ολόκληρη ημέρα, η πτήση προσφέρει Wi-Fi (το πληρώνεις βέβαια). Ένα εισιτήριο της business class δίνει δωρεάν 30 ΜΒ δεδομένων. Για επιπλέον δεδομένα, οι τιμές είναι λίγο τσιμπημένες. Τα 20MB, αρκετά για μια ώρα στο Facebook, κοστίζουν 6 δολάρια, ενώ τα 200MB, 28 δολάρια. Η Singapore Air αναφέρει ότι η ταχύτητα δεδομένων μπορεί να είναι 4-8 Mbps, ανάλογα με τους ενεργούς χρήστες, τη δορυφορική κάλυψη και τις καιρικές συνθήκες.

Πoιος είπε ότι δεν επιτρέπεται η πλοήγηση στο διαδίκτυο εν ώρα πτήσης; Πoιος είπε ότι δεν επιτρέπεται η πλοήγηση στο διαδίκτυο εν ώρα πτήσης;

Και οι λάτρεις του κινηματογράφου όμως δεν έχουν κάτι να φοβούνται. Η αεροπορική εταιρεία έχει προσθέσει 200 ώρες ταινιών και τηλεοπτικών προγραμμάτων στο ήδη υπάρχον αρχείο των 1.000 ωρών, ένα αρχείο το οποίο περιλαμβάνει τα πάντα.

Οι πιλότοι μπορούν να κοιμηθούν; Ναι αλλά με άλλους μέσα στο... πιλοτήριο

Οι τέσσερις πιλότοι της Singapore Airlines σε κάθε πτήση της A350-900 υποχρεωτικά πριν την απογείωση έχουν ξεκουραστεί για δύο ημέρες. Επίσης, έχουν περισσότερο ελεύθερο χρόνο κατά τη διάρκεια της πτήσης, με τουλάχιστον 8 ώρες ανάπαυσης, σε σύγκριση με τις 5μιση ώρες σε μια τυπική υπηρεσία μακρινών αποστάσεων.Μετά την προσγείωση στην Νέα Υόρκη, μάλιστα, οι πιλότοι έχουν ρεπό για τρία βράδια προτού πετάξουν πάλι για την Σιγκαπούρη.

Αλλά και το 13μελές πλήρωμα θα έχει τουλάχιστον 4 ώρες ανάπαυσης κατά την διάρκεια της πτήσης και δύο ημέρες ρεπό για να απολαύσει την Νέα Υόρκη, πριν επιστρέψει πάλι πίσω στη Σιγκαπούρη.

Λιγότερο βάρος

Όταν η Singapore Airlines διέκοψε το προηγούμενο δρομολόγιο Σιγκαπούρη – Νέα Υόρκη το 2013, το πετρέλαιο διαπραγματευόταν περίπου στα 100 δολάρια το βαρέλι. Με τις τιμές του αργού πάνω από τα 80 δολάρια, η αεροπορική, όπως είναι φυσικό, γιανα επαναφέρει το δρομολόγιο και να μπορέσει να το διατηρήσει, θα πρέπει να κάνει τα πάντα για να μετριάσει το κόστος.

Πώς γίνεται αυτό; Φροντίζοντας το αεροσκάφος να είναι όσο το δυνατόν ελαφρύτερο.

Ο στόχος επιτεύχθηκε με τη χρήση ελαφρών συνθετικών υλικών, συμπεριλαμβανομένων των ινών άνθρακα, για την κατασκευή του A350-900ULR. Ακόμη, οι νέες άκρες των πτερυγίων συμβάλλουν στη μείωση της οπισθέλκουσας.

Και κάπως έτσι, το ανανεωμένο μοντέλο της Airbus καταναλώνει 25% λιγότερα καύσιμα από τα αεροσκάφη παρόμοιου μεγέθους και απόδοσης, σύμφωνα με την Maria Luisa Lucas Ugena, επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ της Airbus.

Το αεροπλάνο έχει υψηλότερη οροφή, μεγαλύτερα παράθυρα και μια πλατύτερη άτρακτο, με λιγότερο θόρυβο στην καμπίνα και φωτισμό LED που έχει σχεδιαστεί για να μειώνει το jet lag. Τα αεροπλάνα με συνθετικά υλικά μπορούν επίσης να ανεχθούν υψηλότερη πίεση στην καμπίνα, που σημαίνει περισσότερο οξυγόνο και υγρασία στον αέρα, κάνοντας την πτήση πιο άνετη.

Γεμάτες δεξαμενές καυσίμων

Η εξοικονόμηση βάρους δεν είναι όμως αρκετή. Η Airbus επανεξέτασε το σύστημα καυσίμων και έβαλε 17% περισσότερη κηροζίνη σε δεξαμενές στα φτερά. Το αεροπλάνο μπορεί τώρα να χωρέσει περίπου 43.590 γαλόνια καυσίμου, ή περισσότερο από 270 γαλόνια ανά επιβάτη σε πλήρη πτήση.

 

 

 

 

 

 

Tags
Back to top button