Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

«Τα γυρίζουν» για την πώληση των 10 λιμανιών του ΤΑΙΠΕΔ: «Θα αξιοποιηθούν με ΣΔΙΤ»!

«Τα 10 λιμάνια της χώρας που είναι στο χαρτοφυλάκιο του ΤΑΙΠΕΔ και λειτουργούν ως ανώνυμες εταιρείες, όπως αυτό της Πάτρας, δεν πρόκειται να πωληθούν», δήλωσε ο Χρήστος Λαμπρίδης.

Ο γ.γ. Λιμένων, μιλώντας στο αναπτυξιακό συνέδριο που διοργανώνει η εφημερίδα «Πελοπόννησος» στην Πάτρα, ανέφερε ότι η συμφωνία με τους θεσμούς «είναι να ακολουθήσουμε το διεθνές παράδειγμα σύμπραξης δημόσιου-ιδιωτικού τομέα, μέσω των υποπαραχωρήσεων».

Αυτή η επιλογή, συνέχισε ο κ. Λαμπρίδης, ενθαρρύνει την έλευση επενδυτών που έχουν συγκεκριμένη γνώση και εμπειρία σε συγκεκριμένο αντικείμενο και παράλληλα εξασφαλίζει με τον καλύτερο τρόπο το δημόσιο συμφέρον.

«Η επιλογή θα απελευθερώσει τα λιμάνια, ώστε να αξιοποιήσουν τις σημαντικές αναπτυξιακές δυνατότητες που έχουν και οι οποίες δεν μπορούσαν να αξιοποιηθούν διότι υπήρχε μία σύγχυση για το τι θα ακολουθήσει», εκτίμησε ακόμη, ενώ ανέφερε ότι έχουν καλυφθεί οι κενές οργανικές θέσεις των λιμανιών, αφού οι προκηρύξεις για προσλήψεις έχουν δημοσιευθεί σε ΦΕΚ και ως εκ τούτου σε κάποια λιμάνια «θα έχουμε τη δυνατότητα αναζωογόνησης της λειτουργίας τους».

Σχετικά με τις διοικήσεις των λιμανιών, ο Χρήστος Λαμπρίδης είπε ότι «σε αυτό το δύσκολο πλαίσιο που υπάρχει, πετυχαίνουν σημαντικά οικονομικά και εμπορικά αποτελέσματα και αυτό είναι ένα στοιχείο το οποίο δείχνει ότι οι προοπτικές είναι πάρα πολύ σημαντικές».

Μιλώντας ειδικά για το λιμάνι της Πάτρας είπε «ότι μπορούμε να προσελκύσουμε ιδιωτικές επενδύσεις σε περιοχές, σε χώρους και σε δραστηριότητες, όπου ο ΟΛΠΑ δεν μπορεί να το κάνει για λόγους μη ύπαρξης των απαραίτητων κεφαλαίων».

Όσον αφορά στην κατασκευή του εμπορικού τμήματος του λιμανιού της Πάτρας, γνωστοποίησε ότι «έχει υπάρξει συνεννόηση με το υπουργείο Μεταφορών, ώστε να ενταχθεί το έργο στην επόμενη αναθεώρηση του στρατηγικού πλαισίου επενδύσεων μεταφορών». Παράλληλα, είπε ότι «ευρωπαϊκοί προϋπολογισμοί για το επόμενο έτος θα δώσουν τη δυνατότητα ένταξης έργων και για το λιμάνι της Πάτρας».

Tags
Back to top button