Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Τα αιτήματα της Ελλάδας προς τα Σκόπια για τα σχολικά εγχειρίδια - Τα «αγκάθια» και οι δυσκολίες του εγχειρήματος

Σε καλό κλίμα, σύμφωνα με διπλωματικές πηγές, προχωρά το έργο της Μεικτής Διεπιστημονικής Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων (ΜΔΕΕ) Ελλάδας- ΠΓΔΜ για τη διερεύνηση των σχολικών εγχειριδίων, η οποία συνήλθε πρόσφατα στη Θεσσαλονίκη.

Η άλλη πλευρά, όπως ανέφεραν οι ίδιες πηγές, προσήλθε με πολύ θετικό πνεύμα, μολονότι υφίστανται δυσκολίες, αν λάβει κανείς υπόψη, μάλιστα, ότι η αντίστοιχη επιτροπή με την αλβανική πλευρά ασχολείται 17 χρόνια με αυτό το θέμα.

Για το λόγο αυτό η ελληνική πλευρά, σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πηγές που επικαλείται το Αθηναϊκό Πρακτορείο, έθεσε τρία βασικά ζητήματα προς άμεση υλοποίηση ώστε να εγκαταλειφθεί όλη η ανιστόρητη και αντιεπιστημονική προπαγάνδα που υπάρχει στα βιβλία εκπαίδευσης της γειτονικής χώρας.

Πρώτον, να φροντίσει η άλλη πλευρά ώστε να δοθούν οδηγίες, μέσω των αναλυτικών προγραμμάτων του υπουργείου Παιδείας σε δασκάλους και καθηγητές ώστε να μη διδάσκεται ύλη με αλυτρωτικά-αναθεωρητικά στοιχεία, δεύτερον να εξαλειφτούν από τα βιβλία όλες οι εικόνες που σχετίζονται με τον αρχαίο μακεδονικό πολιτισμό και τρίτον να φύγουν όλοι οι σχετικοί χάρτες με αλυτρωτικό και αναθεωρητικό περιεχόμενο.

Οι ίδιες πηγές, επίσης, εξήραν το επίπεδο των επιστημόνων που συμμετέχουν από ελληνικής πλευράς στην Επιτροπή και γνωστοποίησαν ότι η επόμενη δεύτερη συνάντηση θα πραγματοποιηθεί εντός του Ιανουαρίου και θα αφορά έναρξη της συζήτησης, βιβλίο προς βιβλίο. Μια δουλειά, όπως τονίστηκε, που συνιστά σημαντικό κεφάλαιο και για την ίδια την ΠΓΔΜ στην πορεία της προς την ΕΕ.
 

Tags
Back to top button