Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Su-57: Μπορεί το stealth μαχητικό να αλλάξει τα δεδομένα αεροπορικής ισχύος της Ρωσίας;

Το Su-57 μπορεί να είναι ένα άξιο αεροσκάφος, αλλά είναι επίσης πολύ ακριβό για τη Ρωσία να το αγοράσει σε σημαντικούς αριθμούς.

Το Κρεμλίνο έδωσε εντολή αρχικής παραγωγής του Su-57, ελπίζοντας πως μέσα στο 2019, η πρώτη μοίρα θα είναι επιχειρησιακή. Παρά την απόφαση, σήμερα γνωρίζουμε πως η Μόσχα -κυρίως για οικονομικούς λόγους- δεν δύναται να αποκτήσει το αεροσκάφος σε μεγάλους αριθμούς.

Σε αυτό το σημείο, η σύγκριση μεγεθών με τις ΗΠΑ είναι αναπόφευκτη. Το Πεντάγωνο δαπάνησε περισσότερα από 60 δισεκατομμύρια δολάρια για να αποκτήσει περίπου 180 F-22 και αναμένει να δαπανήσει 400 δισεκατομμύρια δολάρια για να αγοράσει περίπου 2.300 F-35. Το κόστος για την μαζική αγορά και αξιοποίηση του Su-57, είναι πρακτικά άγνωστο, αλλά σίγουρα είναι πολύ μεγάλο.


Παρά το γεγονός πως πέταξε για πρώτη φορά το 2010, το ρωσικό μαχητικό 5ης γενιάς Su-57, θα καθυστερήσει ακόμη αρκετά χρόνια μέχρι να εισέλθει σε πλήρη επιχειρησιακή ετοιμότητα. Αν και έχουν περάσει σχεδόν δύο χρόνια από τότε που πραγματοποίησε τη πρώτη πτήση με τον νέο κινητήρα Izdelie-30, ο τελευταίος είναι ακόμη υπό εξέλιξη και δεν αναμένεται να είναι έτοιμος πριν το 2025, γεγονός που καθυστερεί ακόμη περισσότερο την πλήρη ολοκλήρωση του μεγαλεπήβολου ρωσικού πρότζεκτ.

Μέχρι την ολοκλήρωση των νέων κινητήρων, η Ρωσία θα αποκτήσει, στην καλύτερη των περιπτώσεων, 50-60 Su-57 με τις παλιές μηχανές (AL-41F1), εκ των οποίων μόλις τα 12 θα είναι επιχειρησιακά και τα υπόλοιπα θα χρησιμοποιηθούν για δοκιμές.

Τα ανωτέρω σημαίνουν πως η Ρωσία θα παραμείνει πρακτικά χωρίς αεροσκάφη 5ης γενιάς, τουλάχιστον μέχρι το 2027 και θα εξακολουθήσει να βασίζεται στα ικανά μεν, υπολειπόμενα δε (σε σχεση με τα F-22/35) Su-30/34/35 και Mig-29/31.

Tags
Back to top button