Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στον «αέρα» το νομοσχέδιο Σπίρτζη για το Βeat – Αντιρρήσεις από τους θεσμούς

Στον «αέρα» είναι το σχέδιο νόμου που ετοιμάζεται να φέρει το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για τα ταξί, καθώς η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν έχει δώσει ακόμη το «πράσινο φως».

Σύμφωνα με πληροφορίες του iefimerida.gr οι θεσμοί διατυπώνουν αντιρρήσεις για το επίμαχο νομοσχέδιο Σπίρτζη το οποίο σκοπό έχει να μετατρέψει την ηλεκτρονική πλατφόρμα διαμεσολάβησης Beat (πρώην Taxibeat) σε εταιρεία παροχής μεταφορικού έργου και έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις από την αντιπολίτευση και από χιλιάδες πολίτες που μέσω διαδικτυακής καμπάνιας, ζητούν την απόσυρσή του.

Εξάλλου, σε απάντησή του στην ανταποκρίτρια της Καθημερινής στις Βρυξέλλες, Ελένη Βαρβιτσιώτη, εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής τονίζει: «Οι θεσμοί θα εξετάσουν τα μέτρα και θα συζητήσουν με την ελληνική κυβέρνηση, για να αξιολογήσουν κατά πόσο είναι συμβατό με τις δεσμεύσεις που έχουν αναληφθεί στο πλαίσιο του μνημονίου και συγκεκριμένα με εκείνες που συνδέονται με τη βελτίωση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος και την άρση των φραγμών στον ανταγωνισμό».

Μητσοτάκης: Ο Τσίπρας να σταματήσει κάθε σχέδιο που ακυρώνει την καινοτόμα πλατφόρμα

Υπενθυμίζεται ότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης εξαπέλυσε δριμεία επίθεση στην κυβέρνηση την οποία κατηγόρησε ότι συμπλέει με συμφέροντα, με αφορμή τη νομοθετική ρύθμιση που στην ουσία καταργεί την πλατφόρμα taxi beat.

Σε δήλωσή του ο πρόεδρος της ΝΔ σημείωσε πως οι πολίτες έχουν ανάγκη από ποιοτικές υπηρεσίες μεταφοράς που θα παρέχουν άνεση και ασφάλεια, κάτι που όπως είπε, η κυβέρνηση τούς το αρνείται.

«Επιχειρεί να καταργήσει επί της ουσίας το taxi beat, μια πλατφόρμα που έχει αγκαλιαστεί από τους πολίτες και με την οποία συνεργάζονται οι μισοί οδηγοί ταξί. Η κυβέρνηση απεχθάνεται την αξιολόγηση, τις ελεύθερες επιλογές, ταυτίζεται με στενά συντεχνιακά συμφέροντα μιας μειοψηφίας συνδικαλιστών που μας γυρνούν στο χθες. Και ο κύριος Τσίπρας παριστάνει τώρα ότι στηρίζει την υγιή επιχειρηματικότητα και την καινοτομία, θα πρέπει, αν έχει ίχνος αξιοπιστίας, να σταματήσει κάθε σχέδιο που ακυρώνει στην πράξη αυτή την καινοτόμα πλατφόρμα» δήλωσε ο πρόεδρος της ΝΔ, προσθέτοντας πως στηρίζει το δικαίωμα των πολιτών να επιλέγουν και να αξιολογούν τις παρεχόμενες προς αυτούς υπηρεσίες. «Ο,τιδήποτε άλλο συνιστά επιστροφή στο παρελθόν. Είμαστε με το δικαίωμα των πολλών στην ασφάλεια και την ποιότητα. Γιατί οι Έλληνες αξίζουμε καλύτερα» είπε χαρακτηριστικά.

Θεοδωράκης σε Σπίρτζη: Νομίζει ότι είμαστε στην εποχή που μετράς τα ταξί και μετράς ψήφους

Με έντονο τρόπο αντέδρασε και ο Σταύρος Θεοδωράκης. «Ο κ. Σπίρτζης δεν ξεχνά την παλιά του ταυτότητα, αυτή του παλαιοκομματισμού που εξυπηρετεί τις συντεχνίες. Νομίζουν ότι είμαστε στην εποχή που μετράς τα ταξί και μετράς ψήφους. Λένε: «κοίτα πόσα κίτρινα αμάξια στην Κηφισίας. Αν πω κάτι υπέρ των συνδικαλιστών θα με ψηφίσουν όλοι αυτοί» δήλωσε στον ΣΚΑΪ.

«Ο κόσμος έχει αλλάξει, όμως, και οι επαγγελματίες οδηγοί ταξί έχουν αλλάξει. Η συντριπτική πλειοψηφία των ταξιτζήδων έχει προσαρμοστεί σε μία νέα πραγματικότητα. Αυτή η νέα πραγματικότητα περιλαμβάνει και το Beat και πιθανόν κι άλλες εταιρείες αύριο. Δεν θα πρέπει να τη χαλάσουμε»,συνέχισε ο κ. Θεοδωράκης.

Παράλληλα, επεσήμανε ότι είναι αυτονόητο και επιβεβλημένο να αξιολογούν οι πολίτες όλες τις υπηρεσίες για τις οποίες πληρώνουν – από τον δάσκαλο του παιδιού τους, μέχρι τον γιατρό, μέχρι μια ταβέρνα, μέχρι το ταξί που χρησιμοποιούν. Ενώ συνέχισε λέγοντας: «εγώ λέω ξεκάθαρα ότι δεν είμαι με την πλευρά του παλαιοκομματισμού -του παλαιοκομματισμού της ΝΔ που ήρθε και συνάντησε τον παλαιοκομματισμό του ΣΥΡΙΖΑ- που προσπαθεί να επιβάλει τους όρους του παρελθόντος».
Νεοφυείς επιχειρήσεις κατά κυβέρνησης για την δίωξη του Beat: Θα μας βρείτε απέναντι

Στο χορό των αντιδράσεων για την τακτική της κυβέρνησης να στραγγαλίσει τις start up επιχειρήσεις στο πρόσωπο της εφαρμογής Beat (πρώην taxi-beat) μπήκε και η Ελληνική Ενωση Νεοφυών Επιχειρήσεων (ΕΕΝΕ).

Κάνει λόγο για «αντιμεταρρυθμιστική δίωξη της εφαρμογή Beat, που συνιστά δίωξη της νεοφυούς επιχειρηματικότητας, δηλαδή κάθε επιχείρησης της νέας οικονομίας». Η ανακοίνωση της ΕΕΝΕ μάλιστα ήρθε λίγες ημέρες μετά τις πολυδιαφημισμένες επισκέψεις του πρωθυπουργού σε νεοφυείς επιχειρήσεις. Σύμφωνα με την Ένωση, η προωθούμενη από την κυβέρνηση νομοθετική ρύθμιση, «ουσιαστικά θέλει να οδηγήσει στην παύση λειτουργίας της καινοτομικής και παγκόσμια καταξιωμένης πλατφόρμας, Тhe Beat App».

«Η Ελληνική Ένωση Νεοφυών Επιχειρήσεων δηλώνει ότι θα σταθεί απέναντι σε κάθε απόπειρα κατάργησης ή περιορισμού της επιχειρηματικής δημιουργικότητας και των σύγχρονων μοντέλων ανάπτυξης, σε κάθε προσπάθεια παρέμβασης στον υγιή ανταγωνισμό, σε κάθε προσπάθεια δαιμονοποίησης της τεχνολογίας» επισημαίνεται στην ανακοίνωση.

Σύμφωνα με την Ένωση, το νομοθετικό πλαίσιο που εισηγείται το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών είναι μία ενέργεια αντιμεταρρυθμιστική, η οποία δεν καταδικάζει μόνο το The BEAT App αλλά κάθε επιχείρηση της νέας οικονομίας.

«Αναρωτιόμαστε, ποια ελληνική ή ξένη νεοφυής επιχείρηση, θα εκδηλώσει το οποιοδήποτε ενδιαφέρον να επενδύσει και να αναπτύξει δραστηριότητες σε μία χώρα, η οποία ‘’διώκει’’ την καινοτομία και, ανά πάσα στιγμή, μπορεί να ακυρώσει τη λειτουργία της;» διερωτάται η ΕΕΝΕ.

Εύχεται δε «η Ελλάδα να γίνει κάποτε μία κανονική χώρα, όπου οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην καινοτομία, θα ενισχύονται, θα ενθαρρύνονται, όπως σε όλα τα ανεπτυγμένα μέρη αυτού του πλανήτη και δεν θα χρειάζεται να καταφεύγουν σε τέτοιες δηλώσεις».

 

Tags
Back to top button