Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ δείχνουν πως τα ναυτικά ατυχήματα σε μεγάλα πλοία το 2023 έχουν ανέλθει σε 13

Σε 13 έχουν ανέλθει τα ναυτικά ατυχήματα που καταγράφηκαν το 2023 σε ελληνικά εμπορικά πλοία 100 κόρων και άνω, συνολικής χωρητικότητας 114.810 κόρων. Τα πλοία στα οποία συνέβη κάποιο ατύχημα αναλογούν στο 0,72% του συνόλου της δύναμης του ελληνικού εμπορικού στόλου και στο 0,31% της ολικής χωρητικότητάς του.

Αυτό προκύπτει από την έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ για τα ναυτικά ατυχήματα ελληνικών εμπορικών πλοίων 100 κόρων και άνω και την έρευνα για τα άτομα που έπαθαν ατύχημα σε πλοία ή σε θαλάσσιες περιοχές ευθύνης των λιμενικών αρχών το 2023. Σύμφωνα με την ίδια έρευνα:

  • Από τα 13 πλοία στα οποία συνέβη ατύχημα, 1 πλοίο ήταν φορτηγό, 10 πλοία ήταν επιβατηγά και 2 πλοία «λοιπά».

 

  • Σε 7 πλοία προκλήθηκαν ναυτικά ατυχήματα λόγω βλάβης μηχανής, σε 1 λόγω πρόσκρουσης, σε 3 λόγω προσάραξης και σε 2 λόγω λοιπών γεγονότων.

 

  • Ο αριθμός των ατόμων που έπαθαν ατύχημα σε πλοία ή θαλάσσιες περιοχές ευθύνης λιμενικών αρχών ανήλθε σε 161. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2023 σε σχέση με το 2022 σημειώθηκε μείωση (8%). Από τα 161 άτομα που έπαθαν ατύχημα το 2023 τα 113 (70,2%) ενεπλάκησαν σε θανατηφόρο ατύχημα και κατέληξαν. *Από τα 113 άτομα που έπαθαν θανατηφόρο ατύχημα, τα 110 βρίσκονταν σε θαλάσσιες περιοχές δικαιοδοσίας λιμενικών αρχών και τα 3 επάνω σε πλοία. Αντίστοιχα, από τα 48 άτομα που έπαθαν μη θανατηφόρο ατύχημα, τα 33 βρίσκονταν σε θαλάσσιες περιοχές δικαιοδοσίας λιμενικών αρχών και τα 15 επάνω σε πλοία.

 

  • Αναφορικά με την ηλικία των ατόμων που έπαθαν ατύχημα σε πλοία ή σε θαλάσσιες περιοχές δικαιοδοσίας λιμενικών αρχών, τα περισσότερα άτομα (110) ήταν 65 ετών και άνω, σημειώνοντας αύξηση 18,3% σε σχέση με το 2022.

 

  • Από τα 18 άτομα που έπαθαν ατύχημα επάνω σε πλοίο, 3 άτομα έπαθαν θανατηφόρο ατύχημα, ενώ 15 είχαν μικροατυχήματα (θλάσεις, διαστρέμματα, κατάγματα, εγκαύματα, ακρωτηριασμός και λοιπά). Από τα 143 άτομα που έπαθαν ατύχημα σε θαλάσσιες περιοχές δικαιοδοσίας λιμενικών αρχών, 110 άτομα είχαν θανατηφόρο ατύχημα (θάνατοι από πνιγμό ή από άλλη αιτία), 9 άτομα είχαν τραυματισμούς που σχετίζονταν με θλάσεις, διαστρέμματα ή κατάγματα και 24 άτομα είχαν ατύχημα από άλλες αιτίες.

 

  • Ο συνολικός αριθμός των θανάτων από πνιγμό αυξήθηκε το 2023 σε σχέση με το 2022 κατά 18,1% (από 72 σε 85).
Tags
Back to top button