Η εξαγορά έκλεισε και ο γερμανικός όμιλος θα αποκτήσει την Taxibeat μέσω της θυγατρικής εταιρείας My Taxi η οποία έχει το ίδιο αντικείμενο.
Το τίμημα να εκτιμάται ότι κινείται στα επίπεδα των 40 εκατ. ευρώ.
Η My Taxi δραστηριοποιείται από το 2009 σε περισσότερες από 40 πόλεις ανά τον κόσμο και έχει περισσότερα από 10.000.000 χρήστες.
Σε λίγους μήνες η Taxibeat συμπληρώνει έξι χρόνια λειτουργίας από την ίδρυσή της τον Μάιο του 2011. Με βάση τα τελευταία στοιχεία που είχε παρουσιάσει η διοίκηση της εταιρείας το Taxibeat έχει σταθερά ηγετική θέση στην Αθήνα, αλλά και στη Λίμα, πρωτεύουσα του Περού, αγορά που δραστηριοποιείται τα δύο τελευταία χρόνια και στην οποία επεκτείνει στην παρούσα φάση τις δραστηριότητές του στις πόλεις Cusco και Arequipa.
Το Taxibeat «τρέχει» με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης που αγγίζει το 180%, καταγράφοντας πολλαπλάσιο αριθμό διαδρομών χρόνο με το χρόνο. Το στοιχείο αυτό σαφώς δεν πέρασε απαρατήρητο από τους Γερμανούς.
Εκτιμάται πως περίπου 850.000 χρήστες είναι σήμερα εγγεγραμμένοι στην δωρεάν εφαρμογή, ενώ η εταιρία καταγράφει κερδοφορία, γεγονός που την έκανε πόλο έλξης για τη Daimler.
Η Daimler που είναι γνωστή στην Ελλάδα για τη Mercedes και τα Smart, τα τελευταία χρόνια έχει στρέψει το ενδιαφέρον της στις υπηρεσίες αυτοκίνησης και τις νέες τεχνολογίες.
Η My Taxi που θα αποτελέσει το όχημα εξαγοράς του Taxibeat ιδρύθηκε το 2009 και το 2016 αγόρασε την αγγλική Hailo που κάνει την ίδια δουλειά. Επίσης η Daimler έχει στην κατοχή της την Moovel που παρέχει υπηρεσίες μετακινήσεων.