Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Στις 8 Ιουλίου ξεκινούν οι θερινές εκπτώσεις- Ποια Κυριακή θα είναι ανοιχτά τα μαγαζιά

Σε μία εβδομάδα πρόκειται να ξεκινήσουν οι καλοκαιρινές εκπτώσεις  στα καταστήματα οι οποίες θα κρατήσουν μέχρι το τέλος του Αυγούστου.

Ταυτόχρονα, την δεύτερη Κυριακή του Ιουλίου (14.7.2024) προβλέπεται να μείνουν ανοιχτά τα καταστήματα, ενώ οι καταναλωτές πρέπει να γνωρίζουν ότι οι εκπτώσεις αφορούν τα προϊόντα θερινής περιόδου και οι προσφορές σχετίζονται με τα εποχικά είδη συνήθως είδη παρωχημένης εποχής. Συγκεκριμένα:

Διαφορά εκπτώσεων και προσφορών

Στις προσφορές, οι καταστηματάρχες είναι υποχρεωμένοι να έχουν αναρτημένη πινακίδα που να αναφέρει ότι πραγματοποιούνται προσφορές και στα προϊόντα που πωλούν θα πρέπει να αναγράφεται ξεκάθαρα η αρχική τιμή και η τελική τιμή προσφοράς και σε καμία περίπτωση το ποσοστό έκπτωσης.

Οι καταναλωτές, έχουν κάθε δικαίωμα να ρωτούν για την προέλευση και την ποιότητα του προϊόντος και οι έμποροι έχουν την υποχρέωση να απαντούν σε αυτά τα ερωτήματα.

Τι να προσέχουν οι καταναλωτές

Εάν το ποσοστό των προϊόντων που παρέχεται με μειωμένη τιμή ξεπερνά το 60% του συνόλου τους, επιβάλλεται να αναγράφεται το παρεχόμενο ποσοστό έκπτωσης στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.

Εφόσον, υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»).

Σε περίπτωση ελέγχου, οι καταστηματάρχες πρέπει να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και να δεν είναι ανακριβής ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται και προβάλλεται η μειωμένη τιμή.

Σε κάθε περίπτωση, οι καταναλωτές πρέπει να ζητούν απόδειξη, εκτός από λόγους φορολογικής εντιμότητας, σε περίπτωση αγοράς ελαττωματικού προϊόντος είναι απαραίτητη για την επιστροφή των χρημάτων στους καταναλωτές.

Tags
Back to top button