Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ πέρασε το 100% του μετοχικού κεφαλαίου της ΕΕΣΣΤΥ

Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θυγατρική της Ferrovie Dello Stato Italiane S.p.A., πέρασε το 100% του μετοχικού κεφαλαίου της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ), έναντι συνολικού τιμήματος 22 εκατομμυρίων ευρώ. 

Σύμφωνα με το ΤΑΙΠΕΔ, με τον τρόπο αυτό το Ταμείο ολοκληρώνει έτσι με επιτυχία μια μακρόχρονη διαγωνιστική διαδικασία, διασφαλίζοντας την αναβάθμιση του ρόλου και την περαιτέρω ανάπτυξη της ΕΕΣΣΤΥ στις υπηρεσίες συντήρησης του σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού. 

«Μετά και την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ τον Σεπτέμβριο 2017, έναντι τιμήματος 45 εκατ. ευρώ, που επέφερε το κλείσιμο του φακέλου κρατικών ενισχύσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ύψους 692 εκατ. ευρώ, σχετικά με το χρέος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ, ο ελληνικός σιδηρόδρομος αποκτά νέα πνοή και μάλιστα σε μια αγορά απελευθερωμένη και ανταγωνιστική» τονίζεται στην ανακοίνωση του ΤΑΙΠΕΔ. 

Οπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, σύμφωνα με τον εκτελεστικό πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ, Άρη Ξενόφο, ολοκληρώθηκε ένας κύκλος στρατηγικών επιλογών του Ταμείου για την αναβάθμιση του ελληνικού σιδηρόδρομου μέσα από την αξιοποίηση και της ΕΕΣΣΤΥ μετά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που θα επιφέρει την ενίσχυση του ρόλου της Ελλάδας ως κόμβου μεταφορών και διαμετακομιστικού εμπορίου. «Πεποίθησή μας είναι ότι και στην ΕΕΣΣΤΥ θα καταγραφούν σύντομα θετικά αποτελέσματα, όπως είναι ήδη ορατά στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ μετά την εξαγορά της από την Ferrovie Dello Stato Italiane», προσέθεσε.

Όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ, Ριχάρδος Λαμπίρης, αυτή η στρατηγική συνεργασία διασφαλίζει την αναβάθμιση του ρόλου και την περαιτέρω ανάπτυξη της ΕΕΣΣΤΥ και αποτελεί ακόμη μια επιτυχία για το ελληνικό πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων.

Tags
Back to top button