Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Σταϊκούρας: Καμία συγκάλυψη για την τραγωδία των Τεμπών - 550 νέα λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη μέχρι το τέλος του 2025

«Δεν υπάρχει καμία συγκάλυψη για την τραγωδία των Τεμπών, η υπόθεση είναι στη Δικαιοσύνη. Ευθύνη της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών είναι να ενισχύει όσο γίνεται περισσότερο και ταχύτερα την ασφάλεια των μεταφορών. Και ταυτόχρονα, να αναδείξει ποια ήταν τα σφάλματα τα οποία έγιναν ώστε να ενισχύσουμε και από αυτή την άποψη την ασφάλεια των σιδηροδρόμων. Και προς αυτή την κατεύθυνση κινούμαστε», ανέφερε στον ΣΚΑΪ και στην εκπομπή «Καλημέρα» με τον Γιώργο Αυτιά, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας. 

«Για να αποκτήσουμε τον σιδηρόδρομο τον οποίο είχαμε σε ακόμα καλύτερες συνθήκες χρειάζονται περίπου 450 εκ. ευρώ για το σιδηροδρομικό δίκτυο», πρόσθεσε. 

Σταϊκούρας: 10 εμβληματικά έργα σε Θεσσαλονίκη και Βόρεια Ελλάδα

Αναφερόμενος στον γερασμένο στόλο των αστικών συγκοινωνιών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επισήμανε ότι «εξαιτίας της κρίσης, δεν υπήρχε ανανέωση του στόλου των λεωφορείων για πάρα πολλά χρόνια. Σήμερα, 450 λεωφορεία και τρόλει στην Αθήνα είναι 22 ετών, όταν ο μέσος όρος είναι 13. Το 39% του στόλου στην Αθήνα δεν έχει πρόσβαση για ΑμεΑ», ενώ διευκρίνισε ότι «μέχρι τα τέλη Απριλίου θα κυκλοφορούν 110 ηλεκτρικά λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη. Ταυτόχρονα, έχουν γίνει 150 προσλήψεις στον ΟΑΣΘ και έχουν εγκριθεί από το υπουργείο Εσωτερικών άλλες 40 προσλήψεις». Τόνισε,επίσης, ότι «τον Νοέμβριο του 2024 θα λειτουργεί το μετρό της Θεσσαλονίκης». 

Για τις αστικές συγκοινωνίες στην Αθήνα, ο κ. Σταϊκούρας υπογράμμισε ότι 140 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία θα κυκλοφορήσουν τον Απρίλιο ή τον Μάϊο στην πρωτεύουσα. 

«Ταυτόχρονα έχει υπογραφεί 100 λεωφορεία φυσικού αερίου που θα αρχίσουν να παραλαμβάνονται το 2024 και θα ολοκληρωθεί το 2025», ενώ - όπως είπε -«μέσα στην εβδομάδα θα υπογραφεί μία ακόμη σύμβαση για άλλα 200 λεωφορεία φυσικού αερίου, τα οποία θα παραληφθούν το 2025. Μέχρι το τέλος του 2025, η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη θα έχουν 550 καινούρια λεωφορεία, όλα με πρόσβαση για ΑμεΑ». πρόσθεσε. 

Tags
Back to top button