Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Σουηδία: Σχολείο δεν διορθώνει μαθητές όταν κάνουν λάθη γιατί δεν θέλει να "καταστρέψει τη χαρά"

Οι βαθμοί στο σχολείο ως απόδειξη του εάν οι μαθητές έχουν αφομοιώσει το περιεχόμενο των μαθημάτων υπήρξε από καιρό ένα σοβαρό θέμα για τους εκπαιδευτικούς του σχολείου. Ένα σχολείο στο Γκέτεμποργκ πηγαίνει τώρα ένα βήμα παραπέρα και σταμάτησε να διορθώνει τα λάθη των μαθητών στις εξετάσεις και στην καθημερινή σχολική εργασία. Ο διευθυντής και οι εκπαιδευτικοί υπερασπίζονται την πρωτοβουλία λέγοντας ότι δεν θέλουν να καταστρέψουν τη χαρά για τα παιδιά λέγοντάς τους ότι έχουν κάνει κάτι λάθος, αναφέρει το GP .

Η απόφαση να αφήνουν τους μαθητές να γράφουν και να μετρούν με λάθη χωρίς αντίδραση έχει ληφθεί χωρίς να κοινοποιηθεί στον έξω κόσμο. Ανακαλύφθηκε αντ 'αυτού όταν η μητέρα μιας μαθήτριας ανακάλυψε μια μακρά σειρά λανθασμένων εργασιών που εκτελέστηκαν στο βιβλίο Μαθηματικών της.

Όταν η μητέρα ρώτησε σχετικά, η απάντηση της δασκάλας ήταν ότι έτσι εργάζονται όλοι οι δάσκαλοι στο σχολείο. Δηλώθηκε ως παιδαγωγική μέθοδος!!!

Η μητέρα επικοινώνησε με τον διευθυντή, ο οποίος σε απάντηση μέσω e-mail επιβεβαίωσε ότι είχε λάβει σωστές πληροφορίες από τη δασκάλα. Τα λάθη που έγιναν από τους μαθητές δεν πρέπει να διορθωθούν, καθώς μπορεί να καταστρέψει τη χαρά της διδασκαλίας.

Ο διευθυντής είπε επίσης ότι σε πολλές διδασκαλίες δεν υπάρχει σωστό ή λάθος, αλλά συμφώνησε ότι δεν ισχύει για τα μαθηματικά, αλλά επέμεινε ότι ακόμη και τα λάθη που γίνονται εκεί δεν πρέπει να διορθωθούν επειδή οι μαθητές στη συνέχεια "χάνουν την όρεξή τους".

Αντ 'αυτού, η μητέρα έπρεπε να διορθώσει όλα τα μαθηματικά λάθη που είχε κάνει η κόρη της και να της δείξει πώς έπρεπε να γίνουν οι υπολογισμοί. Ήταν περίπου το 95 % του βιβλίου των μαθηματικών!! Το υπόλοιπο 5% που ήταν σωστό ήταν εργασίες στο σπίτι υπό την επίβλεψη των γονέων...

Tags
Back to top button