«Θα αποδώσουν τα μέτρα για την ακρίβεια, ένα από αυτά είναι και το “Καλάθι των Νονών”», τόνισε ο Υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, μιλώντας σήμερα (18/04) στον ALPHA.
«Ο σκοπός των Καλαθιών είναι να συγκρατηθούν οι τιμές. Σε ό,τι αφορά το πασχαλινό τραπέζι, ζητήσαμε για τις τιμές των αμνοεριφίων να είναι οι ίδιες ή χαμηλότερες από πέρυσι. Σε αρνί και κατσίκι, το κόστος ανά κιλό να είναι 10€ ή και χαμηλότερο. Υπάρχει ένα θέμα με τα σοκολατένια αυγά, επειδή η τιμή του κακάο έχει υπερδιπλασιασθεί σε διεθνές επίπεδο», επεσήμανε αρχικά.
«Σήμερα, καταθέσαμε μία τροπολογία στη Βουλή για το “Καλάθι των Νονών”, που περιλαμβάνει λαμπάδες, παιχνίδια, παπούτσια, ώστε οι νονοί να κάνουν χαρούμενα τα βαφτιστήρια τους. Σε ό,τι αφορά τα παιχνίδια, έχουμε μία αποκλιμάκωση του πληθωρισμού σε σύγκριση με πέρυσι. Η αύξηση των τιμών σε υποδήματα και ενδύματα είναι της τάξεως του 3% συγκριτικά με πέρυσι, για αυτό δημιουργήσαμε το συγκεκριμένο μέτρο», προσέθεσε ο κ. Υπουργός.
Σκρέκας: "Εκείνο που λείπει είναι να οργανώσουμε την αγορά"
«Τα μέτρα αρχίζουν να αποδίδουν, αλλά ακόμη έχουμε δρόμο»
«Οι τιμές στα ράφια έχουν μειωθεί σε σύγκριση με πέρυσι, αλλά δεν εφησυχάζουμε. Λαμβάνουμε συνέχεια δραστικά μέτρα, προσπαθώντας να λύσουμε μακροχρόνια προβλήματα της αγοράς και παράλληλα, πραγματοποιώντας ελέγχους για αθέμιτη κερδοφορία. Αυτήν τη στιγμή, το νοικοκυριό δυσκολεύεται αλλά προσπαθούμε να αυξήσουμε τα εισοδήματα», σχολίασε ακόμη ο κ. Σκρέκας.
«Η μείωση του ΦΠΑ δεν θα έχει όφελος»
«Δεν μπορείς να ελέγξεις 40.000 καταστήματα. Όπου μειώθηκε ο ΦΠΑ, δεν ήλθε μείωση στις τιμές των προϊόντων στα ράφια. Όλοι θα ήθελαν οι φόροι να είναι μισοί, ή να μην υπάρχουν καθόλου. Όμως, ξέρουμε ότι η Ελλάδα το πλήρωσε αυτό με την κρίση και τα μνημόνια», υπογράμμισε ακόμη ο Υπουργός Ανάπτυξης.
Τέλος, αναφορικά με την υπόθεση των είκοσι Ελλήνων influencers που ασκούν εμπορικές δραστηριόητες, προωθούν και διαφημίζουν προϊόντα και υπηρεσίες επώνυμων εταιρείων και δέχθηκαν «ραβασάκια» από το Υπουργείο Ανάπτυξης, ο Κώστας Σκρέκας τόνισε πως «υπάρχει μία προσπάθεια να βάλουμε τάξη συνολικά στην αγορά.
Οι influencers θα πρέπει να τηρούν τη νομοθεσία. Το 25% αυτών των είκοσι δήλωνε ότι ασκεί εμπορική δραστηριότητα ή υπηρεσίες διαφήμισης. Θα πρέπει λοιπόν, εντός μηνός, να συμμορφωθούν με τον νόμο, αλλιώς θα επιβληθούν πρόστιμα».