Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Σκρέκας: Αυτά είναι τα 4 μέτρα για την ακρίβεια σε έξι κατηγορίες προϊόντων,βρεφικό γάλα, οπωροκηπευτικα και κρέας

Τέσσερα νέα μέτρα κατά της ακρίβειας ανάμεσα στα οποία και το πλαφόν στο περιθώριο μεικτού κέρδους στο βρεφικό γάλα που ανακοίνωσε νωρίτερα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, παρουσίασε το μεσημέρι της Τετάρτης ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας.

Ο υπουργός Ανάπτυξης ανακοίνωσε τέσσερα μέτρα

Ο υπουργός Ανάπτυξης ανακοίνωσε τέσσερα μέτρα

Μειώνουμε παροχές προς τα σούπερ μάρκετ και εξασφαλίζουμε χαμηλότερες τιμές για τον καταναλωτή. Περιορίζουμε τις συνολικές εκπτώσεις των προμηθευτών στα σούπερ μάρκετ κατά 30% και μεταφέρουμε το όφελος στον καταναλωτή με αντίστοιχη μείωση της τιμής στο ράφι. Το μέτρο θα εφαρμοστεί σε απορρυπαντικά, καθαριστικά σπιτιού, οδοντόκρεμες, αφρόλουτρα, σαμπουάν και βρεφικές πάνες

Αποτρέπουμε αδικαιολόγητες ανατιμήσεις. Δεν επιτρέπουμε στους προμηθιευτές που αυξάνουν τις τιμές των προιόντων να υλοποιούν προωθητικές ενέργειες για τα προιόντα που έχουν ανατιμήσει για 3 μήνες. Αυτό αφορα όλα τα προιόντα που πωλούνται στα σούπερ μάρκετ. Προφανώς για προμηθευτές που διατηρούν σταθερές ή μειώνουν τιμές επιτρέπονται κανονικά οι προωθητικές ενέργειες.

Καθαρές τιμές από το χωράφι στο ράφι. Υποχρεώνουμε τους προμηθευτές να πωλούν τα προιοντα στο λιανεμπόριο σε καθαρές τιμές. Επιτρέπεται πιστωτικό τιμολόγιο ύ ψους έως 3% για επιστροφές προιόντων ή φύρα, Το μέτρο αφορά νωπά λαχανικά και κρέατα.
 

Πλαφόν στο μικτό περιθώριο κέρδους στο βρεφικό γάλα. Το πλαφόν στο μικτό περιθώριο κέρδους ορίζεται ως το άθροισμα του λειτουργικού κόστους της εταιρίας για τη συγκεκριμένη κατηγορία και εμπορικού κέρδους 7%.

«Αυτό που κάνουμε είναι μια κρίσιμη και δραστική παρέμβαση που επιτυγχάνει: άμεση μείωση της τιμής σε βασικά αγαθά στα ράφια, επιπλέον όφελος για τον καταναλωτή καθώς οι όποιες εκπτώσεις και προσφορές θα γ ίνονται σε νέες μειωμένες τιμές, αποτρέπουμε την παραπλάνηση των καταναλωτών, αυστηροποιούμε, διευρύνουμε τις νέες τεχνολογίες για τον εντοπισμό της αισχροκέρδειας» πρόσθεσε ο κ. Σκρέκας.

Κάνοντας έναν απολογισμό για τους ελέγχους του 2023 είπε έγιναν συνολικά 25.000, επιβλήθηκαν 1865 πρόστιμα συνολικού ύψους 13.416.000 ευρώ «εντούτοις έχει διαπιστωθεί από τους ελεγκτικούς μηχανισμούς ότι παρατηρούνται σημαντικές αποκλίσεις στην Ελλάδα σε σχέση με την ευρώπη, Καταδικάζουμε αυτές τις αθέμιτες πράκτικές και δεν θα τις ανεχθούμε».

Κώστας Σκρέκας για ακρίβεια: Σύντομα έρχονται μέτρα για τις παραπλανητικές εκπτώσεις

Η Ελλάδα δεν είναι μπανανία


Ο πρωθυπουργός εξηγώντας την νέα παρέμβαση της κυβέρνησης είπε ότι «οι παρεμβάσεις μας στοχεύουν πρωτίστως σε καθαρές τιμές τιμοκαταλόγου περιορίζοντας τις συνολικές εκπτώσεις των προμηθευτών κατά 30% και μεταφέροντας αντίστοιχα το όφελος στον καταναλωτή. Αφορά προϊόντα ευρείας χρήσης οδόντοκρεμες, καθαριστικά σπιτιού, αφρόλουτρα, σαμπουάν, βρεφικές πάνες, οπωροκηπευτικά».

Καταλήγοντας ο κ. Μητσοτάκης είπε: «Μας απασχολεί πολύ ως κυβέρνηση η οικονομική επιβάρυνση για τις νέες οικογένειες. Είναι κάτι που το έχουμε αντιμετωπίσει ήδη με σειρά υποστήριξης των νέων οικογένειων. Θυμίζω ότι από το 2019 η κυβέρνηση αυτή θέσπισε εφάπαξ βοήθημα 2.000 ευρώ για κάθε παιδί που γεννιέται στην πατρίδα μας. Αυτό βοηθάει πολύ μια οικογένεια με τα πρώτα έξοδα. Έχουμε δρομολογήσει και άλλες πρωτοβουλίες όπως η αύξηση αφορολόγητου κατά 1.000 ευρώ για κάθε παιδί, η αύξηση των επιδομάτων παιδιού για δημοσίους υπαλλλήλους, η αύξηση της άδειας μητρότητας. Άρα και τα μέτρα που θα εξαγγελθούν στη συνέχεια είναι στο πλαίσιο στήριξης της ελληνικής οικογένειας αντιλαμβανόμενοι πλήρως το βάρος που συνεπάγεται για μια οικογένεια η απόκτηση ενός παιδιού».

 

 

Tags
Back to top button