Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Συνήγορος Καταναλωτή: Διαγραφή οφειλής 1.022 ευρώ για κατανάλωση νερού σε εξοχικό

Ο καταναλωτής διαθέτει μικρό εξοχικό σπίτι, το οποίο κατοικείται περιοδικά, ιδίως κατά τους θερινούς μήνες. Οι ανάγκες ύδρευσης είναι περιορισμένες και, εδώ και πολλά πολλά έτη, οι λογαριασμοί τετραμηνιαίας κατανάλωσης κυμαίνονται σε πολύ χαμηλά επίπεδα (10-15 κ.μ. ύδατος και οφειλή ύψους 10-15 ευρώ).

Το 2016, ο καταναλωτής έλαβε λογαριασμό κατανάλωσης για χρονική περίοδο τετραμήνου με την ασυνήθιστα αυξημένη κατανάλωση των 250 κ.μ. και με χρέωση 1.022 ευρώ. Ο καταναλωτής, αφού απέκλεισε, μετά από σχετικό έλεγχο, την ύπαρξη διαρροής ύδατος στις εσωτερικές του εγκαταστάσεις, και διαπιστώνοντας ανακολουθία σε ενδείξεις παλαιότερων λογαριασμών κατανάλωσης, υπέβαλε αίτημα προς την Επιχείρηση για τη μείωση της ιδιαίτερα αυξημένης αυτής οφειλής στην αξίας της συνήθους κατανάλωσης, το οποίο δεν έγινε αποδεκτό από τον προμηθευτή.

Μετά τη διαμεσολάβηση της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Καταναλωτή» και ιδίως, την έκδοση έγγραφης Σύστασης σχετικά με την υποχρέωση των παρόχων υπηρεσιών ύδρευσης να θεσπίζουν πάγια διαδικασία μείωσης ασυνήθιστα αυξημένων καταναλώσεων, καθώς και να προβαίνουν σε ενδελεχή έλεγχο και διόρθωση τυχόν λανθασμένων μετρήσεων κατανάλωσης, η εταιρία (Δημοτική Επιχείρηση Υδρευσης και Αποχέτευσης) αποδέχθηκε τη μη ορθή συλλογή και καταχώριση των ενδείξεων κατανάλωσης του μετρητή της υπό κρίση παροχής, λόγω παλαιότητας του μετρητή και μη ευχερούς διάκρισης των ενδείξεων, και προέβη σε πλήρη διαγραφή της ως άνω αυξημένης χρέωσης των 1.022 ευρώ.

Tags
Back to top button