Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Σημαντικό ποσοστό των μετοχών του πουλάει ο Mr. Jumbo - Δείτε γιατί (φωτό)

Έκπληξη προκαλεί η απόφαση του μεγαλομετόχου των Jumbo να πουλήσει σημαντικό ποσοστό μετοχών που έχει στην κατοχή του.

Ο πρόεδρος της Jumbo, Απόστολος Βακάκης, θα πουλήσει το 3,5% της Jumbo (4,8 εκατ. μετοχές), μέσω της διαδικασίας του book-building. Η τιμή αναμένεται να κυμανθεί μεταξύ 14,95 και 15,20 ευρώ, ενώ η διαδικασία εκτιμάται ότι θα διακανονιστεί στις 20 Ιουνίου.

Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, το ποσοστό του κ. Βακάκη θα μειωθεί στο 23,22%, από 26,72% σήμερα.

Ο διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας, έχει τοποθετήσει των πήχυ της αύξησης των πωλήσεων για τη χρήση 2016-2017 μεταξύ 4% και 7%, ωστόσο η επίδοση αυτή ξεπεράστηκε στο διάστημα Ιουνίου - Δεκεμβρίου, όπου οι πωλήσεις κατέγραψαν αύξηση κατά 8,11%. Ο συντηρητισμός στις προβλέψεις του κ. Βακάκη είναι γνωστός στη αγορά, όπως επίσης και η -κατά τεκμήριο- ικανότητά του να τις ξεπερνάει.

Η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει βεβαίως στις νέες αγορές, όπου τόσο η οικονομία όσο και ωρίμανση του λιανεμπορίου αποφέρουν καλύτερες αποδόσεις. Σύμφωνα με την εκτίμηση του κ. Βακάκη, στη διετία το εξωτερικό δεν αναμένεται να ξεπεράσει το 35%-38% του ενοποιημένου κύκλου εργασιών, ωστόσο τα 2/3 των επενδύσεων ύψους 50 εκατ. ευρώ κατά μέσο όρο σε κάθε χρήση κατευθύνονται εκεί.

Τον Νοέμβριο του 2016 η αλυσίδα λειτούργησε ένα νέο μισθωμένο κατάστημα στη Βουλγαρία, έως τα Χριστούγεννα του 2017 θα λειτουργήσει ακόμα δύο καταστήματα στη Ρουμανία, ενώ στην Ελλάδα προετοιμάζεται το άνοιγμα ενός σημείου στη Βόρεια Ελλάδα έως το τέλος του 2017.

Η ιδέα της Jumbo δημιουργήθηκε πριν από περίπου 30 χρόνια και έκτοτε κατέστη ηγέτιδα στην ελληνική αγορά, ενώ τώρα πια δοκιμάζει την «εξαγωγή» του concept της. Ο κ. Βακάκης στράφηκε στην αγορά της Ασίας, η οποία αποτελεί τον κυρίαρχο προμηθευτή της Jumbo, εισάγοντας φθηνά προϊόντα, τα οποία «έχτισαν» με τη σειρά τους ένα μεγάλο portfolio, που σιγά-σιγά υποσκέλισε τα επώνυμα προϊόντα στα ράφια των καταστημάτων του δικτύου.

Το 2000, αντιλαμβανόμενος ότι το βασικό αντικείμενο εμπορίας -παιχνίδια και βρεφικά είδη- συναντούσε τα «όρια» του στη μικρή εσωτερική αγορά με τα σημαντικά προβλήματα υπογεννητικότητας, επένδυσε στην αλλαγή του προϊοντικού μείγματος, προσθέτοντας είδη καθημερινής χρήσης, είδη διακόσμησης και σπιτιού. Σήμερα στο 36%-38% των πωλήσεων της Jumbo αφορούν παιχνίδια, που, αν και αποτελεί τη μεγαλύτερη προϊοντική κατηγορία, εν τούτοις δεν είναι απολύτως καθοριστική, μια και στα καταστήματα της αλυσίδας συρρέουν καταναλωτές χωρίς σκοπό να ικανοποιήσουν τα παιδάκια τους.

Πηγή: fpress.gr

Tags
Back to top button