Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σημαντική αύξηση 30% στις καταγγελίες προς το Συνήγορο του Καταναλωτή για το 2017

Αύξηση σχεδόν 30% καταγράφηκε στις υποθέσεις, οι οποίες έφθασαν το 2017 στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Συνολικά, οι υποθέσεις που απασχόλησαν την ανεξάρτητη αρχή έφτασαν τις 9.757. 

Τα στοιχεία περιλαμβάνονται στην ετήσια Έκθεση Πεπραγμένων της Αρχής, που παρέδωσε ο επικεφαλής της, Λευτέρης Ζαγορίτης στον πρόεδρο της Βουλής. 

Όπως ανέφερε ο κ. Ζαγορίτης, τα τελευταία τέσσερα χρόνια, οι υποθέσεις που απασχολούν το Συνήγορο του Καταναλωτή έχουν διπλασιαστεί. 

«Πάρα πολύς κόσμος έρχεται σε μας πλέον και εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, της μείωσης των εισοδημάτων που κάνει τον κόσμο να διεκδικεί και το ελάχιστο και λόγω της ευαισθητοποίησης των καταναλωτών στην εξωδικαστική επίλυση των διαφορών, αλλά και χάρις στην αποτελεσματικότητα της Αρχής, επιτρέψτε μου να πω, καθώς μέσα σε λιγότερο από τρεις μήνες λύνουμε το 82% περίπου των υποθέσεων. Πέρσι είχαμε πολύ σοβαρές υποθέσεις, η πιο σημαντική από τις οποίες ήταν τα βλαστοκύτταρα, η οποία αφορούσε δεκάδες αν όχι εκατοντάδες χιλιάδες κόσμου και είχε να κάνει με τον πολύ ευαίσθητο χώρο της Υγείας», τόνισε. 

Από την πλευρά του, ο κ. Βούτσης τόνισε ότι ο Συνήγορος του Καταναλωτή κάνει πολύ σημαντική δουλειά, ενώ στις συζητήσεις που θα γίνουν στις αρμόδιες επιτροπές της βουλής, οι βουλευτές θα συζητήσουν τα πορίσματα της έκθεσης, για να αποτελέσει εμπειρία για τα επόμενα σχετικά νομοθετήματα.

Tags
Back to top button