Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σαράντα χιλιάδες εργαζόμενοι κινδυνεύουν να βρεθούν στην ανεργία

Σαράντα χιλιάδες εργαζόμενοι κινδυνεύουν να βρεθούν στην ανεργία το επόμενο χρονικό διάστημα.

Πρόκειται για τους εργαζόμενους στους μεγάλους οδικούς άξονες. Και η μεγάλη απειλή θα γίνει πραγματικότητα από τις αρχές Απριλίου, αφού οι οδικοί άξονες ολοκληρώνονται στο τέλος Μαρτίου και σταδιακά θα ολοκληρώνονται οι υπόλοιπες συμπληρωματικές εργασίες.

Οι σαράντα χιλιάδες εργαζόμενοι θα βρεθούν στον αέρα γιατί δεν υπάρχουν άλλα ώριμα δημόσια έργα τα οποία θα μπορούσαν να απορροφήσουν όλο αυτό το εργατικό δυναμικό, ενώ καθυστερεί και η υπογραφή έργων τα οποία θα μπορούσαν να απορροφήσουν ένα πολύ μεγάλο μέρος αυτών. Πολλά από τα τελευταία με μία και μόνο υπογραφή θα μπορούσαν να ξεκινήσουν, σύμφωνα με πληροφορίες του newsit.gr

Πρόκειται για έργα όπως τα ΣΔΙΤ για τα σκουπίδια στις διάφορες περιοχές της χώρας (για παράδειγμα μόνο στο ΣΔΙΤ Πελοποννήσου θα μπορούσαν να απορροφηθούν πάνω από χίλιοι εργαζόμενοι), για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια (πρόκειται για τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου, Καβάλας, Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου) των οποίων την εκμετάλλευση ανέλαβε η ελληνογερμανική κοινοπραξία Fraport-Slentel και η παράδοση στην εταιρεία παρατάθηκε για άλλη μία φορά για τις 15 Μαρτίου για τεχνικούς λόγους, καθώς και για το Ελληνικό όπου θα μπορούσαν να απασχοληθούν με το καλημέρα ως δέκα χιλιάδες εργαζόμενοι, οι οποίοι σταδιακά κατά τη διάρκεια της κατασκευής μπορούν να φτάσουν στις 30.000 και κατά την ολοκλήρωση στις 50.000.

Tags
Back to top button