Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Ryanair: Με διαφορά η χειρότερη αεροπορική εταιρεία για έκτη συνεχή χρονιά

Η Ryanair ψηφίστηκε ως η χειρότερη αεροπορική εταιρεία για έκτη συνεχή χρονιά από τον βρετανικό ιστότοπο «Which», σύμφωνα με βρετανούς καταναλωτές, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι «η κακή της όψη» καλύπτεται από τα φτηνά εισιτήρια.

Η εταιρεία που μπορεί μέχρι στιγμής να μην φημίζεται για τις αναπαυτικές της θέσεις ή για το καλό της φαγητό, από σήμερα έχει ακόμα έναν λόγο να μην είναι φερέγγυα, τουλάχιστον για τους Έλληνες μετά το χάος που δημιουργήθηκε με την πτήση στην Τιμισοάρα και πιο συγκεκριμένα την εκτροπή της πτήσης Λονδίνο-Θεσσαλονίκη στην Τιμισοάρα της Ρουμανίας.

Οι συμμετέχοντες της έρευνας κλήθηκαν να αξιολογήσουν τη Ryanair με βάση την επιβίβαση, την άνεση στα καθίσματα, το φαγητό, το ποτό και το περιβάλλον της καμπίνας.

Η συνολική βαθμολογία της εταιρείας «άγγιξε» μόλις το 40% και έλαβε μόνο 2 αστέρια για την εξυπηρέτηση επιβατών, σύμφωνα με τους 7.901 ερωτηθέντες.

Άλλες βρετανικές αεροπορικές εταιρείες που δεν τα πήγαν καλά στη βαθμολογία και βρίσκονται στον πάτο της λίστας σχετικά με την εξυπηρέτηση επιβατών ήταν η Thomas Cook με 52%, η Wizz Air με 54% και η British Airways, έχοντας συνολικά 56% για την εξυπηρέτηση σε πτήσεις μικρών αποστάσεων.

Αντίθετα, η χαμηλού κόστους αεροπορική εταιρεία EasyJet έλαβε συνολική βαθμολογία 63% για τις υπηρεσίες της.

Τα τελευταία χρόνια η Ryanair έχει αποκτήσει κακή φήμη, τόσο που χιλιάδες επιβάτες αρνούνται να ταξιδέψουν ξανά με την εταιρεία.

«Τα τελευταία δυο χρόνια, η Ryanair έχει ακυρώσει χιλιάδες πτήσεις, έχει ”καστρέψει” τις διακοπές πολλών επιβατών και παραβιάζει τους κανόνες όσον αφορά την αποζημίωση. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι οι επιβάτες έχουν αγανακτίσει. Ήρθε η ώρα να αρχίσουν να ταξιδεύουν με ανταγωνιστές της εταιρείας, οι οποίοι αποδεικνύουν ότι το γεγονός ότι είναι χαμηλού κόστους, δεν σημαίνει ότι οι υπηρεσίες πρέπει να είναι αντίστοιχές του», δήλωσε ο ταξιδιωτικός συντάκτης, Ρόρι Μπόλαντ.

 

Tags
Back to top button