Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Ριζικές αλλαγές στις συγκοινωνίες της Αθήνας - «Μετακόμιση» των ΚΤΕΛ, Μετρό στον Πειραιά και αλλαγές στα εισιτήρια

Όλος ο συγκοινωνιακός χάρτης της Αττικής αναμένεται να αλλάξει το 2019. Σύμφωνα με την εφημερίδα «Έθνος», το σχέδιο του ΟΑΣΑ αναμένεται να ανακοινωθεί μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς.

Άμεσες αλλαγές στα ΚΤΕΛ

Η πρώτη µεγάλη αλλαγή που θα δουν οι επιβάτες έως τα µέσα του µήνα έχει να κάνει µε την αποµάκρυνση των αφετηριών των ΚΤΕΛ Αττικής από το κέντρο της πόλης, προκειµένου να αποσυµφορηθούν βασικοί οδικοί άξονες. Τα ΚΤΕΛ θα ολοκληρώνουν τη διαδροµή τους σε τέσσερα νέα σηµεία, τα οποία βρίσκονται κοντά σε σταθµό µέσου σταθερής τροχιάς και οι γραµµές τους θα θεωρούνται κυκλικές (χωρίς αφετηρία/τέρµα).

Βάσει του σχεδίου του ΟΑΣΑ, τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ πλέον θα φτάνουν έως:

-Το Νοµισµατοκοπείο (για όσα εξυπηρετούν τον ανατολικό τοµέα της Αττικής).
-Τον Ελαιώνα (για όσα εξυπηρετούν τον δυτικό τοµέα).
-Το Ελληνικό (για όσα καλύπτουν τις παραλιακές γραµµές).
-Την Κηφισιά (για όσα εξυπηρετούν τον βόρειο τοµέα).

Η αλλαγή αυτή θα αναδιαµορφώσει και τις τιµές των εισιτηρίων, καθώς από το συνολικό κόµιστρο που πλήρωναν οι επιβάτες θα αφαιρεθεί στις περισσότερες περιπτώσεις ποσό ύψους 1,40 ευρώ, ώστε το κοινό να συνεχίζει µε τα χρήµατα αυτά µε άλλο µέσο µαζικής µεταφοράς χωρίς επιπρόσθετη χρέωση. ∆εν θα υπάρξει καµία αλλαγή στα δροµολόγια των ΚΤΕΛ που εξυπηρετούν τοπικές γραµµές, όπως π.χ. τη διαδροµή Μαρκόπουλο-Ραφήνα.

Πειραιάς

Οι μεγάλες αλλαγές θα γίνουν στον Πειραιά, όπου αναμένεται να λειτουργήσουν οι νέες γραμμές του τραμ και του μετρό. Από το Φάληρο έως τον Πειραιά η επέκταση του τραμ θα έχει 7 νέες στάσεις στη διαδροµή εισόδου και 5 νέες στάσεις στη διαδροµή εξόδου.
Έως τον ερχόµενο Ιούνιο προγραµµατίζεται να παραδοθούν και οι τρεις νέοι σταθµοί του μετρό, οι πρώτοι της επέκτασης της γραµµής 3 προς Πειραιά. Πρόκειται για τους σταθµούς «Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλός» και «Νίκαια».

Σε δεύτερη φάση -έως το 2021- θα παραδοθούν και οι άλλοι τρεις σταθµοί, «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «∆ηµοτικό Θέατρο». Με την ολοκλήρωση του έργου ο χρόνος µετάβασης από το αεροδρόµιο στο πρώτο λιµάνι της χώρας θα είναι 55 λεπτά. Παράλληλα, ο Πειραιάς θα µετατραπεί σε βασικό συγκοινωνιακό κόµβο, ο οποίος θα περιλαµβάνει τις γραµµές 1 και 3 του µετρό, τον προαστιακό σιδηρόδροµο, το τραµ και, φυσικά, το λιµάνι.

Αλλαγές σε λεωφορεία και τρόλεϊ

Σηµαντικές αλλαγές αναµένονται και στα αστικά λεωφορεία και τρόλεϊ. Η στόχευση είναι η µείωση των οχηµάτων στους δρόµους, καθώς, όπως αναφέρει στο «Έθνος» ο γ.γ. του υπουργείου Μεταφορών, Θάνος Βούρδας, υπάρχουν βασικοί οδικοί άξονες µε µεγάλη συµφόρηση, όπως η λεωφόρος Κηφισίας, την οποία από το ύψος του Μεγάρου ΟΤΕ έως τη λεωφόρο Αλεξάνδρας διατρέχουν σήµερα 17 διαφορετικές λεωφορειακές γραµµές.

Ο ΟΑΣΑ θα επανεξετάσει το σύνολο των γραµµών κορµού. Στόχος είναι οι βασικές να παραµείνουν, ωστόσο ορισµένες θα κοπούν και θα µετατραπούν σε τροφοδοτικές των µέσων σταθερής τροχιάς. Οι γραµµές που εξετάζεται να καταργηθούν είναι εκείνες που καλύπτουν µεγάλες διαδροµές. Ωστόσο, όπως ξεκαθαρίζουν από το υπουργείο, δεν υπάρχει κανένας σχεδιασµός υποκατάστασής τους από γραµµές ΚΤΕΛ.

Αντιθέτως, η λύση που προκρίνεται σε περιπτώσεις γραµµών οι οποίες καλύπτονται σήµερα και από τους δύο φορείς είναι να προγραµµατίζονται ενιαία τα δροµολόγιά τους, ώστε να καλύπτονται οι συχνότητες, να εξυπηρετείται καλύτερα το επιβατικό κοινό και να µη φτάνουν όλα τα οχήµατα σχεδόν ταυτόχρονα σε µια στάση.

Tags
Back to top button