Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ρεκόρ νεότευκτων LNG Carriers το 2024 – Θα πέσουν στο νερό 73 κομμάτια

Σύμφωνα με τον ναυλομεσιτικό οίκο Intermodal για τον επόμενο μήνα, αναμένεται η  παράδοση συνολικά επτά πλοίων LNG Carriers. Και αν όλες οι προβλεπόμενες παραδόσεις πραγματοποιηθούν, θα γίνουμε μάρτυρες των υψηλότερων ετήσιων παραδόσεων, οι οποίες θα ανέρχονται συνολικά σε 73.που θα είναι ρεκόρ, σύμφωνα με το newmoney.gr.

«Τον Ιούνιο, οι τιμές των spot ναύλων για τα LNG Carriers παρουσίασαν σταθερή αύξηση, φθάνοντας στα υψηλότερα επίπεδα από τις αρχές Ιανουαρίου, λόγω της έλλειψης θερμού καιρού στη Νότια και Νοτιοανατολική Ασία, ο οποίος έχει ενισχύσει το stered demand for spot cargoes» αναφέρουν οι αναλυτές της Intermodal.

Πιο συγκεκριμένα, το LNG μεταφορικής ικανό 174.000 CBM Spot Rate ανήλθε κατά μέσο όρο σε 63.000 δολάρια ανά ημέρα τον Ιούνιο, αντιπροσωπεύοντας  24,2% αύξηση από μήνα σε μήνα, αν και είναι 21,7% χαμηλότερη σε σύγκριση με την τιμή του Ιουνίου του 2023.

Η τιμή χρονοναύλωσης ενός έτους (TC) για το 175K CBM πλοία σημείωσε επίσης αύξηση σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα, αν και σε μικρότερο βαθμό, με μέσο όρο 84.000 δολάρια ανά ημέρα τον Ιούνιο, αυξημένο κατά 4.000 δολάρια ανά ημέρα σε μηνιαία βάση, αλλά 50% κάτω από το ετήσιο ποσοστό.

Όσον αφορά το μέλλον, αναμένεται ότι η έναρξη του εποχής των μουσώνων θα μειώσει τη ζήτηση στη Νότια Ασία,  με χαμηλότερη κινεζική ζήτηση λόγω των υψηλών τιμών και της αυξημένης υδροηλεκτρικής παραγωγής υδροηλεκτρικής ενέργειας.

Αντίθετα, οι υψηλότεροι από τους κανονικούς καλοκαιρινούς  θερμοκρασίες στην Ιαπωνία ενδέχεται να παράσχουν κάποια στήριξη στην αγορά.

Προοπτικές στόλου:

Σύμφωνα πάντοτε με την ανάλυση της Intermodal τον Ιούνιο η ναυπηγική δραστηριότητα ήταν υποτονική, μετά τις δύο μόνο παραγγελίες του Μαΐου. 

Παρά την υποτονική δραστηριότητα παραγγελιών κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων μηνών έχουν παραγγελθεί συνολικά 58 πλοία LNG για το 2024, σημειώνοντας τη δεύτερη υψηλότερη δραστηριότητα σύναψης συμβολαίων (Ιανουάριος- Ιούνιος) μετά τα επίπεδα ρεκόρ που παρατηρήθηκαν το 2022, όπου είχαν δοθεί 183 παραγγελίες.

Νέα πλοία εισέρχονται σταδιακά στην αγορά, με δύο επιπλέον μονάδες 174.000 CBM που παραδόθηκαν τον Ιούνιο, με αποτέλεσμα το σύνολο των παραδόσεων υγροποιημένου φυσικού αερίου το 2024 σε 26.

Οι τιμές των νεότευκτων μονάδων 174K CBM παρέμειναν σταθερές σε  περίπου 264 εκατομμύρια δολάρια

Ομοίως, στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων, οι τιμές παρέμειναν αμετάβλητες σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα και διαμορφώθηκαν σε περίπου 230 εκατ. δολάρια για πλοία 5 ετών, 160 εκατ. δολάρια για πλοία 10 ετών και 65 εκατ. δολάρια για πλοία 15 ετών.

Οι αγοραπωλησίες κινήθηκαν σε χαμηλά επίπεδα  τον περασμένο μήνα, με μόνο μία συναλλαγή  που αφορούσε το πλοίο LNG Neo Energy (149.700 CBM ναυπηγημένο το 2007) σε τιμή που δεν γνωστοποιήθηκε.

Στο μέτωπο του scrap  μετά την διάλυση του πρώτου πλοίου LNG (124.596 CBM, κατασκευής του 1994) τον Μάιο για το 2024, δεν παρατηρήθηκε καμία δραστηριότητα την τελευταία τον μήνα.

Tags
Back to top button