Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

"Νεκροφόρες" τα τουρκικά F-16: Απέλπιδες προσπάθειες για "φιλί της ζωής"

Προσπάθεια από την Άγκυρα να αυξηθεί η δυνατότητα πτήσης των τουρκικών μαχητικών κατά 4.000 ώρες.

Τον Ιούλιο του 2020 παραδόθηκε το πρώτο εκσυχρονισμένο στην Τουρκία που αντιμετωπίζει τεράστιο πρόβλημα με τα γερασμένα F-16 της.

Σοκαριστικές ήταν για τους Τούρκους οι διαπιστώσεις έρευνας, σύμφωνα με το , αναφορικά με τo αξιόμαχο των τουρκικών F 16.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Σύμφωνα με την έρευνα του Τούρκου δημοσιογράφου Tεμελ Σαγκίρογκλου, η Τουρκία διαθέτει 237 μαχητικά αεροσκάφη F-16, ηλικίας 33 ετών.

Όπως σημειώνει ο δημοσιογράφος στο turkishnews.com, το τελευταίο τουρκικό μαχητικό αγοράστηκε το 1987 και το 70% των F-16 της Τουρκίας έχει διάρκεια ζωής ακόμα 2 χρόνια, όταν και θα συμπληρώσει 35ετία υπηρεσίας (σ.σ. με προβλήματα παλαιότητας και ανταλλακτικών).

Μάλιστα όπως αναφέρει, ακόμα και σήμερα να έβρισκε τα χρήματα η Τουρκία να κατασκευάσει το πλήθος αεροσκαφών που σχεδιάζει, θα χρειαζόταν τουλάχιστον 5 χρόνια για να καταφέρει να αντικαταστήσει τα μαχητικά αεροπλάνα της και να εκπαιδεύσει τους νέους πιλότους.

Ο Σαγκίρογκλου κατηγορεί για την συγκεκριμένη κατάσταση την κυβέρνηση Ερντογάν, τονίζοντας ως στα 18 χρόνια της ηγεσίας του Τούρκου προέδρου δεν αγοράστηκε ούτε ένα αεροπλάνο.

 

Ο Τούρκος δημοσιογράφος θεωρεί ολέθριο σφάλμα την αγορά των ρωσικών S-400 από την Άγκυρα, αφού όπως αναφέρει, ήταν η αιτία να αποβληθεί η Τουρκία από το πρόγραμμα παραγωγής και αγοράς 100 F-35 που θα έλυναν σε μεγάλο βαθμό το πρόβλημα της Τουρκίας.

Να σημειωθεί πως η αγορά Su-35 ή S-57 από την Άγκυρα, μία φήμη που κυκλοφόρησε τις τελευταίες μέρες ειδικά από ρώσικα σάιτ, δεν θα λύσει το πρόβλημα της Τουρκίας, αλλά θα το μεγεθύνει αφού ακόμα και αν ξεπεραστεί το κόστος αγοράς (σ.σ. είναι χαμηλότερο από τα αμερικάνικα μαχητικά) και εκπαίδευσης, δεν θα μπορέσει να ξεπεραστεί η μη συνεργασία των ρωσικών μαχητικών με τα νατοϊκά ραντάρ της Τουρκίας.

Ιδιαίτερα ανήσυχος δηλώνει ο Τούρκος δημοσιογράφος για τα άλματα που έχει κάνει η Ελλάδα στον τομέα αυτό.

Όπως αναφέρει ο Σαγκίργκλου, η Αθήνα θα έχει ήδη από το 2021 τα F-35 πράγμα που θα επιτρέψει στην Ελλάδα να κάνει την Μεσόγειο «ελληνική λίμνη», ενώ περιγράφει την κατάσταση που δημιουργείται για την Τουρκία ως «καταστροφική».

Tags
Back to top button