Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Πώς θα λειτουργούν τα ηλεκτρονικά διόδια: Γιατί θα καθυστερήσει η εφαρμογή τους

Οι οδηγοί που χρησιμοποιούν τους ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους θα πρέπει να έχουν υπομονή αφού η διαδικασία για ένα πιο δίκαιο σύστημα χρέωσης διοδίων έχει κολλήσει στις… μπάρες της ελληνικής γραφειοκρατίας.

Ενδιαφερόμενες εταιρείες για να εγκαταστήσουν το σύστημα. που θα χρεώνει με βάση την απόσταση που διανύει το αυτοκίνητο και το οποίο υπάρχει σήμερα σε λειτουργία σε σχεδόν όλο τον πολιτισμένο κόσμο, φυσικά και υπάρχουν αλλά όλοι κοιτάζουν προς το αρμόδιο υπουργείο που πρέπει να ορίσει τις προδιαγραφές!

Υποτίθεται πως το σύστημα θα έπρεπε να είναι έτοιμο για λειτουργία μετά τις γιορτές αλλά φυσικά τώρα όλα παραπέμπονται στις γνωστές ελληνικές καλένδες.

Διαβάστε αναλυτικά στο economistas πού και γιατί «κολλάει» η διαδικασία και για πόσο καιρό ακόμα θα χρεωνόμαστε με το ίδιο ποσό διοδίων ανεξάρτητα από το πόση απόσταση διανύουμε.

Tags
Back to top button