Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Πώς μπορούν τα αεροπλάνα να πετάνε καίγοντας... μουστάρδα;

Πριν από περίπου δυο εβδομάδες και μετά από έρευνες ετών, οι επιστήμονες ανακάλυψαν ένα καύσιμο για αεροπλάνα που βασίζεται σε παράγωγα φυτών και που θα μπορούσε να μειώσει την τεράστια επίδραση που έχουν στο περιβάλλον.

Το καύσιμο φτιάχνεται από ένα είδος του φυτού της μουστάρδας, που ονομάζεται Brassica Carinata και θα μπορούσε να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έως και 68%, σύμφωνα με την έρευνα του πανεπιστημίου της Τζόρτζια. Η έρευνα, της οποίας επικεφαλής της έρευνας ήταν ο Puneet Dwivedi, έδειξε πως τα βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα μπορεί να αποδειχθούν κρίσιμα για την αντικατάσταση του πετρελαίου.

«Το βιώσιμο καύσιμο που βασίζεται στην Carinata, θα μπορούσε να βοηθήσει στην μείωση του αποτυπώματος του άνθρακα στον τομέα των αερομεταφορών δημιουργώντας οικονομικές ευκαιρίες και βελτιώνοντας τη ροή των υπηρεσιών του οικοσυστήματος», λέει ο Dwivedi, αναπληρωτής καθηγητής στη Σχολή Δασών και Φυσικών Πόρων Warnell.

Η αεροπορική βιομηχανία ευθύνεται για το 2,5% όλων των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα στις ΗΠΑ και για το 3,5 % της υπερθέρμανσης του πλανήτη. Τα ευρήματα της ομάδας του Dwivedi έρχονται στην κατάλληλη στιγμή. Τον περασμένο Σεπτέμβριο οπ πρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν πρότεινε μια πίστωση φόρου στα βιώσιμα καύσιμα ως μέρος της μεγάλης πρόκλησης για τα καύσιμα της αεροπορίας.

Ως μέρος της πρόκλησης, έχει θέσει ως στόχο τη μείωση κατά 20 % στις εκπομπές των αεροπορικών μεταφορών έως το 2030, με σκοπό να επιτύχει μηδενικές εκπομπές άνθρακα έως το 2050.

Tags
Back to top button