Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Πώς η Σκλαβενίτης... ανάστησε στο Πάσχα τα πρώην καταστήματα Μαρινόπουλος

Όλο και περισσότεροι πελάτες μπαίνουν στα ανακαινισμένα καταστήματα Σκλαβενίτη, που εδώ και λίγο καιρό εξαπλώνονται σε όλη την επικράτεια. Η "ρετσινιά" του Μαρινόπουλου, σταδιακά ξεθωριάζει, η ψυχολογία των καταναλωτών ανεβαίνει και τα άδεια ράφια στα σούπερ μάρκετ αποτελούν παρελθόν. 

Μάλιστα σύμφωνα με πηγές της εταιρείας, η κίνηση στις ημέρες του Πάσχα ήταν πολύ ικακοποιητική, παρά το γεγονός ότι η αλυσίδα δε λειτούργησε την αργία της Κυριακής, όπως άλλοι ανταγωνιστές της. 

Πάντως να σημειωθεί ότι η διαδικασία ενσωμάτωσης του νέου δικτύου δεν είναι μια απλή προσπάθεια - ήδη ο μηχανισμός του ομίλου εργάζεται με φρενήρεις ρυθμούς για περισσότερους από έξι μήνες - δεδομένου ότι τα καταστήματα πέρασαν στον όμιλο νομικά πριν από λίγες εβδομάδες, από την 1η Μαρτίου και το δίκτυο είναι τεράστιο.

Πρόκειται για 400 καταστήματα και θα πρέπει να αλλάξουν πολλά πράγματα ακόμη για να είναι πλήρης η ενσωμάτωση του δικτύου στην εταιρεία Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη ΑΕ και να εξομοιωθεί το νέο δίκτυο καταστημάτων με τα ήδη λειτουργούντα σουπερμάρκετ Σκλαβενίτης. Δεν είναι τυχαίο ότι αρκετά καταστήματα παρότι έχουν αλλάξει επωνυμία στην ταμπέλα τους, αυτή παραμένει σκεπασμένη με μουσαμά!

Ωστόσο, τα νέα καταστήματα έχουν τροφοδοτηθεί με προϊόντα, είναι πλέον γεμάτα και ημέρα με την ημέρα οι πωλήσεις τους ανεβαίνουν σταθερά, παρότι κινούνται φυσικά ακόμη σε πολύ χαμηλά επίπεδα.

Πηγή του ομίλου έχει σημειώσει πως «είμαστε ικανοποιημένοι από την εξέλιξη των πωλήσεων και επί της ουσίας σε 3 - 4 μήνες εκτιμούμε ότι θα αρχίσουμε να πιάνουμε τους στόχους μας». 

Δεν υπάρχει πλέον κατάστημα Μαρινόπουλος που να μην έχει αλλάξει πινακίδα με αυτή της Σκαλεβνίτης. Η αλλαγή των πινακίδων είναι προφανές ότι πρόκειται για μία περισσότερο συμβολική παρά ουσιαστική κίνηση, ωστόσο στην προκειμένη περίπτωση έχει ιδιαίτερη σημασία το γεγονός διότι η επωνυμία «Μαρινόπουλος» είναι πλήρως απαξιωμένη στην αντίληψη των καταναλωτών.

Tags
Back to top button