Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Πτώση στη ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία κατά 3,6 εκατ. αυτοκίνητα λιγότερα

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Συνδέσμου Κατασκευαστών Ευρώπης (ACEA), κατά το πρώτο 6μηνο του τρέχοντος έτους οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μαζί με τη Μ. Βρετανία, είδαν την παραγωγή αυτοκινήτων εντός της επικράτειάς τους (επιβατικών και επαγγελματικών έως 6 τόνους) να κάμπτεται κατά 20% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019.

Σε απόλυτα νούμερα, την περίοδο Ιανουάριος-Φεβρουάριος 2020 οι απώλειες στον κατασκευαστικό αυτοκινητικό κλάδος της Ευρώπης έφτασαν τις 3.649.677 μονάδες ως απόρροια του κλεισίματος των εργοστασίων κατά τους μήνες Μάρτιο, Απρίλιο και Μάιο, αλλά και της μειωμένης παραγωγή τον Ιούνιο, αμέσως μετά την επανεκκίνησης της αγοράς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η χώρα που επλήγη περισσότερο απ’ όλες ήταν η Γερμανία, η οποία είδε την παραγωγή αυτοκινήτων στην επικράτειά της να κάμπτεται κατά 956.090 μονάδες. Το δεύτερο μεγαλύτερο "χτύπημα” δέχτηκε η Ισπανία, στην οποία καταγράφηκε μειωμένη παραγωγή αυτοκινήτων στο πρώτο μισό της χρονιάς κατά 693.7628 μονάδες. Την τριάδα των χωρών με τις μεγαλύτερες απώλειες συμπληρώνει η Γαλλία (-381.841 μονάδες), ακολουθούμενη από το Ην. Βασίλειο, στο οποίο δραστηριοποιούνται μεταξύ άλλων και πολλοί Ιάπωνες κατασκευαστές αυτοκινήτων, όπως η Honda, η Nissan και η Toyota (-311.927 μονάδες).

 

Στις επόμενες δύο θέσεις συναντάμε την Τσεχία (-254.657 μονάδες), η οποία σηκώνει στις πλάτες της την παραγωγή οχημάτων της Skoda αλλά και πολλών ακόμα ομόσταβλων εταιρειών του VW, όπως η Audi, και την Ιταλία, που με τη σειρά της είδε να "χάνονται” κάτι λιγότερο από 250.000 εγχώρια κατασκευασμένα οχήματα.

Σύμφωνα με τον ACEA, οι απώλειες της παραγωγής οχημάτων ανά χώρα είναι οι εξής:

  • Γερμανία – 956.090
  • Ισπανία – 693.768
  • Γαλλία – 381.841
  • Ην. Βασίλειο – 311.927
  • Τσεχία – 254.657

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • Ιταλία – 246.710
  • Σλοβακία – 184.342
  • Πολωνία – 138.096
  • Ουγγαρία – 95.148
  • Ρουμανία – 90.023
  • Σουηδία – 67.054
  • Πορτογαλία – 66.564
  • Βέλγιο – 45.833
  • Ολλανδία – 33.998
  • Αυστρία – 32.834
  • Φινλανδία – 25.489
  • Σλοβενία – 25.303
Tags
Back to top button