Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Πτώση ελικοπτέρου: Γιατί έγινε το ατύχημα στην Κίναρο

Πτώση ελικοπτέρου στην Κίναρο: Μαύρη επέτειος για το Πολεμικό Ναυτικό που πρίν ένα χρόνο στερήθηκε τρία στελέχη του. Τι έγινε με το ελικόπτερο του Π.Ν.

Ξημερώματα της 11ης Φεβρουαρίου 2016. Στο Πολεμικό Ναυτικό σημαίνει συναγερμός. Το ΓΕΝ σηκώνεται στο πόδι. Στις 02:45, απωλέσθη το ίχνος ελικοπτέρου ΑΒ-212 στην περιοχή της Κινάρου. Οι πρώτες πληροφορίες είναι «τηλεγραφικές».

Το ελικόπτερο είχε απονηωθεί από φρεγάτα στο πλαίσιο τακτικού σεναρίου άσκησης ΑΣΤΡΑΠΗ 2/16. Στο ελικόπτερο επιβαίνουν τρία άτομα.

Αμέσως ξεκίνησε έρευνα στην περιοχή από πλοία της άσκησης, οργανικά ελικόπτερα πλοίων, ένα C-130 και ελικόπτερο SUPER PUMA της Πολεμικής Αεροπορίας.

Οι ευχές όλων είναι να μην υπάρχουν ανθρώπινες απώλειες. Είναι φανερό όμως πως η κατάσταση είναι δύσκολη.

Λίγες ώρες αργότερα απο το ΓΕΕΘΑ γίνεται γνωστό πως εντοπίστηκαν δύο σοροί μελών του πληρώματος, οι οποίες και ταυτοποιήθηκαν ως του Υποπλοιάρχου Κωνσταντίνου Πανανά ΠΝ και του Ανθυπασπιστή (ΗΝ/ΡΕ) Ελευθέριου Ευαγγέλου.

Εκείνες τις ώρες οι έρευνες για τον εντοπισμό του κυβερνήτου του ελικοπτέρου, Υποπλοιάρχου Αναστάσιου Τουλίτση ΠΝ, συνεχίζονται ενώ, παράλληλα, είναι σε εξέλιξη διαδικασία περισυλλογής/μεταφοράς των δύο σορών.

Απο το υπουργείο Άμυνας τα κανάλια μεταδίδουν και δηλώσεις για το τραγικό συμβάν

Στρατιωτικές πηγές επισημαίνουν πως το εξαιρετικά δύσβατο της περιοχής και ιδιαίτερα του σημείου πτώσης του ελικοπτέρου δυσχεραίνουν τις σε εξέλιξη διαδικασίες. Το ίδιο μεσημέρι πάνε στην περιοχή ο ΑΝΥΕΘΑ,  Δημήτρης Βίτσας, συνοδευόμενος από τον τότε Αρχηγό ΓΕΝ, Αντιναύαρχο Γεώργιο Γιακουμάκη ΠΝ.

Τις πρωινές ώρες της επομένης ημέρας εντοπίστηκε και η τρίτη σορός, του κυβερνήτου του ελικοπτέρου, Υποπλοιάρχου Αναστάσιου Τουλίτση ΠΝ, στο χώρο πτώσης του ελικοπτέρου, στη ν. Κίναρο. Η διαδικασία περισυλλογής και μεταφοράς και των τριών σορών των μελών του πληρώματος του ελικοπτέρου στην Αθήνα συνεχιζόταν

Όπως ήταν φυσικό από την πρώτη στιγμή συγκροτήθηκε επιτροπή διερεύνησης με σκοπό την εξακρίβωση των ακριβών αιτίων του ατυχήματος.

Μέχρι σήμερα όμως παρά του ότι μια σειρά από θεωρίες κυκλοφορούν με επικρατέστερη ίσως πως καθοδικό ρεύμα αέρος «κάρφωσε» το ελικόπτερο στο έδαφος, δυστυχώς όπως γίνεται πάντα δεν έχει δημοσιοποιηθεί ένα επίσημο πόρισμα που να εξηγεί τι συνέβη.

Δεν θα έπρεπε κάποτε να υπάρχει μια επίσημη εξήγηση για όλα τα ατυχήματα;

 

Πηγή: armynow.net

Tags
Back to top button