Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Πτώση 6,6% οι πωλήσεις μπύρας στην Γερμανία το α' εξάμηνο του 2020

Η κρίση τoυ κορονοϊού κατέλαβε εξ απρόοπτου μπυραρίες και εστιατόρια στη Γερμανία. Πολλές μεσαίες και μικρές επιχειρήσεις κινδυνεύουν με λουκέτο εξαιτίας της κάθετης μείωσης των πωλήσεων μπύρας.

Η κρίση του κορονοϊού κατέστρεψε πλήρως τις μπυραρίες στη Γερμανία κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους. Με 4,3 δισεκατομμύρια λίτρα, οι επιχειρήσεις πούλησαν ακόμη λιγότερη μπύρα από ό, τι τα προηγούμενα χρόνια. Ο όγκος των πωλήσεων στο διάστημα αυτό ήταν -6,6%  ή  σχεδόν 300 εκατομμύρια λίτρα λιγότερα από την αντίστοιχη περίοδο του ήδη αδύναμου προηγούμενου έτους. Πρόκειται  για την μικρότερη κατανάλωση μπύρας από την εισαγωγή της τρέχουσας στατιστικής μεθόδου το 1993, όπως ανακοίνωσε σήμερα η Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία, η οποία εδρεύει στο Βιζμπάντεν. Οι εξαγωγές, ιδίως προς χώρες της ΕΕ, μειώθηκαν ακόμα πιο πολύ από τις σαφώς κυρίαρχες εγχώριες πωλήσεις.

Ειδικά κατά τους μήνες Απρίλιο (-17,3%) και Μάιο (-13%), οι πωλήσεις ήταν συγκριτικά χαμηλότερες από εκείνες του 2019. Μπαρ και εστιατόρια έκλεισαν, γιορτές και άλλες σημαντικές εκδηλώσεις ακυρώθηκαν. Στη συνέχεια, με τη σταδιακή χαλάρωση των μέτρων για την αντιμετώπιση του κορονοϊού, οι πωλήσεις μπύρας ανέκαμψαν και τον Ιούνιο ήταν μόλις -1,9% κάτω από τον μήνα του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με τις στατιστικές.

Ο Χόλγκερ Άιχελε, διευθύνων σύμβουλος της Γερμανικής Ένωσης Ζυθοποιών, αναμένει σημαντικές αλλαγές στη βιομηχανία της γαστρονομίας. "Πολλές μπυραρίες, μπαρ, κλαμπ και εστιατόρια θα πρέπει να εγκαταλείψουν. (...) Θα υπάρξουν επίσης μόνιμες πολύ σκληρές περικοπές στους κλάδους του τουρισμού, των συνεδρίων, των εκδηλώσεων και των επαγγελματικών ταξιδιών", δήλωσε σήμερα στο Βερολίνο.

"Η βαθιά διαρθρωτική αλλαγή μόλις ξεκίνησε και θα αλλάξει επίσης και τη γερμανική αγορά μπύρας. Ο κόσμος μετά τον κορονοϊό θα είναι διαφορετικός", πρόσθεσε ο Άιχελε.  Η Ένωση ζυθοποιίας είχε ήδη περιγράψει τον Μάιο ότι, εκτός από την πτώση των πωλήσεων μπύρας, οι ζυθοποιίες ανησυχούσαν επίσης σοβαρά για την έλλειψη μισθώσεων, δυνατότητας αποπληρωμής δανείων και καταβολής ενοικίων από τις επιχειρήσεις γαστρονομίας. 

Δεν ήταν σε θέση όλες οι ζυθοποιίες  να αντισταθμίσουν τη μείωση της βαρελίσιας μπύρας με την αυξημένη των πωλήσεων εμφιαλωμένης μπύρας. Επωφελήθηκαν κυρίως εμπορικά σήματα γνωστά σε ομοσπονδιακό επίπεδο, όπως η η ζυθοποιεία Veltins, η οποία, σύμφωνα με στοιχεία της ίδιας, αύξησε τις πωλήσεις μπουκαλιών κατά 10%. Ο επικεφαλής της Μίχαελ Χούμπερ αναμένει ότι πολλές ανταγωνιστικές της  ζυθοποιίες θα έχουν σοβαρά προβλήματα: "Για τις τοπικές ζυθοποιίες, οι οποίες ζούσαν από την προσοδοφόρα άμεση τροφοδοσία των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και την τοπική γαστρονομία τα πράγματα γίνονται τώρα δύσκολα".

Σύμφωνα με την Ένωση της ζυθοποιίας, οι περισσότερες εταιρείες αξιοποιούν τα ευέλικτα ωράρια εργασίας και η πλειονότητα  αξιοποιεί την αναβολή της καταβολής του φόρου μπύρας λόγω της κρίσης του κορονοϊού. Σύμφωνα με έρευνα της Ενωσης, μόνο το 16% των ζυθοποιείων χαρακτήρισε την κρατική υποστήριξη επαρκή. Ο Χούμπερ  επεσήμανε ότι οι αναβαλλόμενοι φόροι θα πρέπει να καταβληθούν αργότερα και θα επικρέμανται ως δαμόκλειος σπάθη επί της κεφαλής των ζυθοποιών τον επόμενο χρόνο.

Tags
Back to top button