Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Πτωτική η ελληνική αγορά σε προϊόντα τεχνολογίας

Πτωτική φαίνεται ότι είναι η τάση στην ελληνική αγορά τεχνολογικών προϊόντων για το 2017, αφού οι πωλήσεις κινητών τηλεφώνων, υπολογιστών και τηλεοράσεων έχουν περιοριστεί σημαντικά.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών επικαλούμενος στοιχεία της GfK Temax, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2017 η ελληνική αγορά καταναλωτικών προϊόντων σημείωσε πτώση της τάξης του 5% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του περασμένου έτους.

Τα ηλεκτρονικά καταναλωτικά αγαθά, όπως τηλεοράσεις και ηχοσυστήματα παρουσίασαν πτώση 2,3% καθώς και τα προϊόντα πληροφορικής κατά 10,7%. Θετικό πρόσημο είχαν οι κονσόλες παιχνιδιών, οι βιντεοκάμερες και οι οθόνες, καθώς και τα προϊόντα που σχετίζονται με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια.

Όσον αφορά στις πωλήσεις των προϊόντων τηλεπικοινωνίας σημειώθηκε πτώση της τάξης του 12,6%, ενώ άνοδος υπήρξε στην αγορά ακουστικών και wearables. Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι, μετά από αρκετά χρόνια, τα φωτογραφικά είδη σημείωσαν αύξηση 11,7%.

Tags
Back to top button