
Η ψηφιακή ταυτότητα είναι το απόλυτο εργαλείο ελέγχου και υποδούλωσης των ανθρώπων. Χρησιμοποιείται ακριβώς για αυτόν τον σκοπό, από το εβραϊκό καθεστώς στην Ουκρανία και σχεδιάζεται να εφαρμοστεί επίσης για την «ανασυγκρότηση» της Γάζας. Και οι δύο αυτές περιοχές χρησιμεύουν ως πεδίο δοκιμών & τελειοποίησης πριν από για την γενικευμένη εισαγωγή σε όλες τις χώρες της ΕΕ, όπως
Εισήχθη πρόσφατα στη Βρετανία, μια χώρα που κυβερνάται από ολοένα και πιο αυταρχικούς κανόνες & νόμους. Ο πρωθυπουργός Στάρμερ είναι απλώς ο εκτελεστικός βραχίονας του ιθύνοντος νου Τόνι Μπλερ, του πρώην πρωθυπουργού των Εργατικών που συμμετείχε στα εγκλήματα πολέμου που διαπράχθηκαν στο Ιράκ.
Ο Μπλερ ήταν και παραμένει, μεταξύ άλλων, ένας ακούραστος υποστηρικτής του συστήματος της ψηφιακής ταυτότητας για τη Βρετανία, με στόχο την επέκτασή αυτού του ψηφιακού συστήματος σε παγκόσμιο επίπεδο.
Αντίστροφη μέτρηση για τον Προσωπικό Αριθμό! Τι πρέπει να κάνετε πριν από τις 5 Νοεμβρίου για να μη μπλοκαριστούν οι συναλλαγές σας με το Δημόσιο
Ο στενός φίλος του και εβραίος μεγαλοχρηματοδότης Λάρι Έλισον, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας βάσεων δεδομένων και επιτήρησης Oracle , έχει υποστηρίξει τον Μπλερ στις πολυάριθμες προσπάθειές του, δωρίζοντας από το 2021, 257 εκατομμύρια λίρες στο “Ινστιτούτο Τόνι Μπλερ” για να υποστηρίξει την επέκτασή του σε περισσότερους από 900 υπαλλήλους σε 45 χώρες.
Ψηφιακή Tαυτότητα ένα ισχυρό εργαλείο για την παρακολούθηση & την στρατολόγηση των στρατιωτών στην Ουκρανία
Όταν η ΕΕ οργάνωσε την υποστήριξή, μέσω του μηχανισμού της για την Ουκρανία, δημιούργησε ένα δικό της σύστημα ψηφιακής διακυβέρνησης. Η χρηματοδότηση θα διατίθενται μόνο εάν το Κίεβο επιτύχει συγκεκριμένες στοχευμένες μεταρρυθμίσεις. Προκαθόρισε 69 μεταρρυθμίσεις, οι οποίες μετρώνται με βάση περίπου 130 δείκτες (σύμφωνα με το σχέδιο για την Ουκρανία που υποβλήθηκε στην Κομισιόν).
Τα χρήματα προς την Ουκρανία θα εκταμιεύονται σε προγραμματισμένες δόσεις και θα παρακολουθούνται μέσω ενός δημόσιου πίνακα αποτελεσμάτων. Πρόκειται για κωδικοποιημένη διακυβέρνηση υπό όρους – με διαφάνεια, που θα βασίζεται σε σαφείς κανόνες.
Ο μηχανισμός με τον οποίο θα λειτουργεί όλο αυτό το σχέδιο είναι απλός. Η ανασυγκρότηση δημιουργεί εξάρτηση, η εξάρτηση δημιουργεί επιρροή, η επιρροή επιτρέπει την επιβολή όρων και η επιβολή όρων απαιτεί εποπτεία & έλεγχο. Αυτό που διακρίνει την Ουκρανία είναι η συστηματοποίηση της. Οι όροι αυτοί είναι ενσωματωμένοι σε μια αυτοματοποιημένη τεχνική υποδομή και επιβάλλονται μέσω μηχανισμών χρηματοοικονομικού ελέγχου που τίθενται σε ισχύ μόνο αφού επιβεβαιωθεί η συμμόρφωση της Ουκρανίας από τους εξωτερικούς ελεγκτές-αξιολογητές.
Ένα βασικό στοιχείο για τη συμμετοχή κάθε Ουκρανού σε αυτό το σχέδιο της ΕΕ είναι η λήψη της ψηφιακής ταυτότητας.
Το Σχέδιο 20 Σημείων για τη Γάζα με την Ψηφιακή Ταυτότητα
Το σχέδιο για τη Γάζα προβλέπει τον Τόνι Μπλερ ως προσωρινό ηγέτη της Λωρίδας της Γάζας. Η ιστορία του Μπλερ στην περιοχή μπορεί κάλλιστα να περιγραφεί ως καταστροφική. Το 2003, ηγήθηκε μιας παράνομης εισβολής στο Ιράκ, η οποία εκτιμάται ότι κόστισε τη ζωή σε έως και ένα εκατομμύριο παιδιά – βασισμένη αποκλειστικά σε ψευδείς & προκατασκευασμένες πληροφορίες.
Αφού παραιτήθηκε από τη θέση του πρωθυπουργού της Βρετανίας το 2007, κατέφτασε γρήγορα στην περιοχή της Μέσης Ανατολής, όπου οι παγκόσμιες δυνάμεις του ανέθεσαν τη «διάσωση» της Γάζας. Ο στόχος του ήταν ήταν να βοηθήσει τους κατοίκους της Γάζας να ξαναχτίσουν την οικονομία τους και να εγκαθιδρύσουν μια ειρηνευτική διαδικασία με το Ισραήλ. Το 2015, η λεγόμενη «ειρηνευτική διαδικασία» υπό την ηγεσία του κατέρρευσε, οδηγώντας σε μια επιστροφή στον ανοιχτό πόλεμο από το 2023 και μετά.
Ως υποστηρικτής της ψηφιακής ταυτοποίησης και της εκτεταμένης επιτήρησης, τώρα θα πρέπει να λάβει παρόμοια μέτρα στη Γάζα με αυτά που εφαρμόστηκαν στην Ουκρανία. Πιθανώς χρησιμοποιώντας τις βάσεις δεδομένων που έχει δημιουργήσει ο προστάτης του, Λάρι Έλισον ο μεγιστάνας ιδρυτής της εταιρείας Oracle.
Τα σχέδια ανασυγκρότησης που κυκλοφορούν, επί του παρόντος, για τη Γάζα είναι παρόμοιο το μοντέλο ψηφιοποίησης της Ουκρανίας. Υπό όρους χρηματικές επιχορηγήσεις που συνδέονται με αντίστοιχες υποχρεωτικές μεταρρυθμίσεις, που θα επιβάλλονται από εξωτερικούς αξιολογητές-ελεγκτές και θα εφαρμόζονται μέσω έξι τεχνικών διαδρομών: 1. διαπίστευση, 2. χρηματοδότηση, 3. ψηφιακή ταυτοποίηση, 4. έλεγχοι, 5. συστήματα δεδομένων και 6. προμήθειες. Η δομή αυτή είναι ήδη ορατή στις τρέχουσες προμήθειες του ΟΗΕ, στα υπάρχοντα συστήματα βιομετρικής καταγραφής και στην προτεινόμενη διεθνή αρχή. Οι τεχνικές λεπτομέρειες που θα επισημοποιήσουν αυτό το σύστημα θα πρέπει ακόμη να διευθετηθούν και να εφαρμοστούν.
Αυτό που καθιστά δυνατή την εφαρμογή αυτής της αρχιτεκτονικής είναι ότι εκμεταλλεύται την ίδια την κατάσταση της έκτακτης ανάγκης. Η κρίση, η έκτακτη ανάγκη οποιασδήποτε μορφής γίνεται η δικαιολογία, το πρόσχημα για τη συγκεντροποίηση όλης της εξουσίας σε λίγα χέρια, την παράκαμψη των κανονικών δημοκρατικών διαδικασιών και την εισαγωγή συστημάτων ελέγχου & επιτήρησης που υπό κανονικές συνθήκες θα ήταν απαράδεκτες από τους ανθρώπους. Η κατάσταση έκτακτης ανάγκης – που εφαρμόζεται με τον ίδιο τρόπο και στην Ουκρανία – νομιμοποιεί τις εξαιρέσεις, τις ταχύτατες διαδικασίες προμηθειών, την εκτεταμένη συλλογή δεδομένων και την υποχρεωτική ψηφιακή καταγραφή, όλα αυτά παρουσιάζονται ως προσωρινές αναγκαιότητες, οι οποίες όμως δεν πρόκειται να καταργηθούν ποτέ. Η διαχείριση της έκτακτης ανάγκης γίνεται ένα μόνιμο σύστημα διακυβέρνησης, σε παγκόσμια κλίμακα.
Για τους κατοίκους της Γάζας, αυτή η πορεία θα οδηγούσε σε μια εξαιρετικά ελεγχόμενη ύπαρξη όπου η καθημερινή ζωή θα ενσωματωνόταν σε μια ολοκληρωτική ψηφιακή παρακολούθηση.Οι ψηφιακές ταυτότητες θα είναι άκρως απαραίτητες για την πρόσβαση σε θέσεις εργασίας, βοήθεια και υπηρεσίες – η επιβίωση (η ζωή ή ο θάνατος) του κάθε ανθρώπου συνδέεται άμεσα (μέσω της Ψηφιακής Ταυτότητας) με κεντρικές, εξωτερικά ελεγχόμενες πληροφοριακές πλατφόρμες.
Αυτή η ψηφιακή ενσωμάτωση των κατοίκων αγγίζει τις προτεραιότητες ανασυγκρότησης της Γάζας που καθοδηγούνται από την οικονομική βιωσιμότητα και όχι από τις ανάγκες της ίδιας της κοινότητας. Όλα αυτά σχέδια καθώς θα εφαρμόζονται σταδιακά θα πρέπει να αποφέρουν κέρδη στους επενδυτές και όχι απλώς να εξυπηρετούν τον εκτοπισμένο & εξαθλιωμένο πληθυσμό. Οι υποδομές ύδρευσης που θα κατασκευαστούν θα επιβάλλουν τέλη πριν από την κατασκευή κατοικιών.
Τα τέλη και οι φόροι αυτών των υποδομών που θα επιβάλλονται θα έχουν προτεραιότητα π.χ. έναντι των σχολείων. Το κοινωνικό και οικονομικό τοπίο της Γάζας θα αναδιαρθρωθεί προς όφελος του εξωτερικού κεφαλαίου, που έχει επενδυθεί και που πρέπει να είναι κερδοφόρο, ώστε να προσελκύσει επενδυτές.
Σε ατομικό επίπεδο, η επιλογή της υποδούλωσης ή όχι σε αυτό το σύστημα γίνεται καθαρά προσωπική υπόθεση. Όποιος διαμαρτύρεται, όποιος αντιτίθεται ή αντιστέκεται σε αυτό το σύστημα, διατρέχει ανά πάσα στιγμή τον κίνδυνο να αποκλειστεί από αυτό και να είναι αδύνατο να επιβιώσει.
Όταν η πρόσβαση σε μισθούς, συντάξεις, υπηρεσίες και βοήθεια παρέχεται μέσω μιας κεντρικής, εξωτερικά ελεγχόμενης ψηφιακής υποδομής, (μόνο μέσω της ψηφιακής ταυτότητα), η δυνατότητα αποκλεισμού εκείνων των ανθρώπων που δεν συμμορφώνται με τας υποδείξεις γίνεται ενσωματωμένο χαρακτηριστικό τους. Όλα αυτά τα συστήματα, που πλασάρονται ως αποτελεσματικά εργαλεία παροχής βοήθειας, χρησιμεύουν ταυτόχρονα και ως μηχανισμοί για την επιβολή της συμμόρφωσης με τις άνωθεν εντολές – όχι μέσω ανοιχτής, φανερής πίεσης & απροκάλυπτου εξαναγκασμού, αλλά μέσω της σιωπηλής απειλής του ψηφιακού αποκλεισμού από την καθημερινή ζωή, κάθε ανθρώπου που διαφωνεί.
Από πολιτική άποψη, το μοντέλο αυτό αναβάλλει επ’ αόριστον την αυτοδιάθεση των Παλαιστινίων. Η εξουσία ανήκει σε έναν διεθνή οργανισμό που εξαρτά τη μεταβίβαση της κυβερνητικής εξουσίας από την εφαρμογή μεταρρυθμίσεων – έναν κατάλογο ψηφιακού ελέγχου χωρίς καθορισμένη ημερομηνία λήξης, ο οποίος αξιολογείται από εξωτερικούς ελεγκτές-αξιολογητες με βάση άγνωστα μυστικά πρότυπα. Οι κάτοικοι της Γάζας αντιμετωπίζουν μια μακρά μεταβατική περίοδο κατά την οποία οι αποφάσεις που είναι σχετικές με την οικονομία, την επικράτειά τους και το μέλλον τους θα λαμβάνονται από τους πιστωτές και χορηγούς, και όχι μέσω εσωτερικών πολιτικών διαδικασιών.
Το αποτέλεσμα δεν θα είναι η εθνική κυριαρχία, αλλά μια μόνιμη προϋπόθεση που λειτουργεί σε τρία επίπεδα: εδαφικό (η εξουσία της Γάζας εξαρτάται από εξωτερική πιστοποίηση), υποδομές (ανασυγκρότηση μέσω συστημάτων που εδραιώνουν τον έλεγχο των χορηγών) και ατομικό (η προσωπική πρόσβαση εξαρτάται από τη συμμόρφωση στο νέο ασφυκτικό σύστημα, κυρίως στην ψηφιακή ταυτότητα, που απαραίτητη για την επιβίωση) .
Η Ουκρανία χρησίμευσε ως πιλοτικό σχέδιο, με τη περιοχής της Γάζας να είναι το επόμενο πεδίο δοκιμών για την τελειοποίηση του συστήματος της Ψηφιακής Ταυτότητας. Το ίδιο σύστημα εφαρμόζεται υποχρεωτικά ήδη αποσπασματικά & σταδιακά σε χώρες που έχουν υψηλό χρέος, όπου επιμέρους στοιχεία – ψηφιακή ταυτοποίηση, τυποποίηση των δημοπρασιών-εκποίησης και χρηματοδότησης έχουν σαν στόχο τις ψηφιακές μεταρρυθμίσεις – εφαρμόζονται ξεχωριστά, αλλά ενσωματώνονται στην ίδια αρχιτεκτονική.
Μόλις επισημοποιηθεί, η «Πλατφόρμα Αντιμετώπισης Έκτακτης Ανάγκης του ΟΗΕ» θα προσφέρει ένα πρωτόκολλο, ένα πρότυπο για την ενεργοποίηση αυτού του συστήματος παγκοσμίως, κατά τη διάρκεια της οποιασδήποτε κηρυγμένης έκτακτης ανάγκης προκύψει στο μέλλον, μετατρέποντας την τοπική κρίση σε παγκόσμια διαχείριση έκτακτων αναγκών.
Το αποτέλεσμα είναι περιοχές & χώρες των οποίων η διακυβέρνηση και η οικονομική ανάπτυξη παραμένουν μόνιμα εξαρτημένες από την τήρηση εξωτερικά επιβαλλόμενων προτύπων, τα οποία επιβάλλονται μέσω της οικονομικής εξάρτησης και παρακολουθούνται από ψηφιακά τεχνικά συστήματα τα οποία, μόλις εγκατασταθούν, είναι σχεδόν αδύνατο να παρακαμφθούν. Με λίγα λόγια, πρόκειται για μια κατοχή, που επιβάλεται με τελειοποιημένα τεχνολογικά μέσα.
Στην Ουκρανία, το πρόγραμμα εφαρμόζεται και τελειοποιείται τώρα, ώστε να μπορεί σύντομα να είναι έτοιμο να εφαρμοστεί και σε όλες χώρες της ΕΕ.
Παρόμοιες καταστάσεις έκτακτης ανάγκης θα μπορούσαν να προκύψουν ως αποτέλεσμα απροσδόκητων μεγάλων φυσικών ή πολεμικών καταστροφών [π.χ. πόλεμος, πανδημιών, οικονομικής κατάρρευσης, σεισμών, ηφαιστειακών εκρήξεων, τσουνάμι, πυρκαγιών κλπ.) που έχουν κηρυχθεί από τον ΠΟΥ ή ως αποτέλεσμα της προτεινόμενης μετάβασης της ΕΕ σε μια πολεμική οικονομία, ως προετοιμασία για έναν επιθετικό πόλεμο εναντίον της Ρωσίας.