Ο δημιουργός και ατζέντης που εκπροσωπεί μια δημοφιλή, δημιούργημα της τεχνητής νοημοσύνης influencer των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δέχεται επικρίσεις ότι η ξανθιά σεξοβόμβα Milla Sofia αποτελεί κακό παράδειγμα για τις προσδοκίες της γυναικείας εμφάνισης.«Οι influencers των social media επεξεργάζονται και επιδιορθώνουν το περιεχόμενό τους όλη την ώρα και τα διάφορα φίλτρα είναι δημοφιλή», δήλωσε στον Independent ο δημιουργός της με έδρα το Ελσίνκι της Φινλανδίας, ο οποίος ζήτησε να μην κατονομαστεί.
Μέσω της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης, η Sofia – ένα 24χρονο ψευδο-supermodel που διαθέτει 68 χιλιάδες followers στο Instagram – εμφανίζεται με έναν αληθοφανή τρόπο σε όλο τον κόσμο, ενώ συνήθως φοράει κοντά τοπ, cosplay υπερηρώων, εκτός από τα μπικίνι της, αλλά και βραδινά φορέματα.
Οι περισσότεροι followers είναι τόσο απασχολημένοι με το να χαζεύουν την εντυπωσιακή της εμφάνιση που δεν αναγνωρίζουν καν, ή επέλεξαν να μην αναγνωρίσουν, ότι η Sophia δεν είναι πραγματική.
Πίσω από την έκρηξη της τεχνητής νοημοσύνης κρύβεται ένας στρατός εργατών σε «ψηφιακά σούπερ μάρκετ»
«Παρακαλώ απομακρυνθείτε και σταματήστε να πληγώνετε νεαρά κορίτσια με ακόμη πιο μη ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς. Η νεολαία μας αισθάνεται σκ… και εσείς το κάνετε χειρότερα», ανέφερε ένα σχόλιο σε μια ανάρτηση της Sophia, η οποία πλέον έχει διαγραφεί.
Αλλά ο δημιουργός της υποστηρίζει ότι αυτό είναι ένα κοινωνικό πρόβλημα που δεν πρέπει να μετακυλήσει την ευθύνη στην αναδυόμενη τεχνολογία.
«Πολλά μοντέλα και influencers έχουν υποβληθεί σε αισθητικές επεμβάσεις. Έτσι, οι ιδέες για την ομορφιά έχουν ήδη διαστρεβλωθεί εδώ και πολύ καιρό. Η τεχνητή νοημοσύνη απλώς διευκολύνει τις αλλαγές και είναι κατά κάποιον τρόπο ένα επιπλέον βήμα πιο μακριά από την πραγματικότητα», πρόσθεσε, τονίζοντας ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να είναι «καλή και κακή, όπως και πολλές άλλες καινοτομίες». Άλλωστε, ένας πλαστικός χειρουργός στο Λονγκ Άιλαντ είχε ασθενείς που ήθελαν να κάνουν επέμβαση για να μοιάζουν με τη Barbie, εξαιτίας της κυκλοφορίας της δημοφιλούς ταινίας.