Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Πρώτη επιλογή για πασχαλινές διακοπές η Σύρος (φωτό, βίντεο)

Πρώτη επιλογή για τις πασχαλινές διακοπές αναδεικνύεται το νησί της Σύρου.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας της Marketing Greece με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και της υλοποίησης πλάνου προώθησης των προορισμών της, ο Δήμος Σύρου - Ερμούπολης και η Marketing Greece προβάλλουν τη μοναδικότητα των πασχαλινών εμπειριών στο νησί.

Μέσα από την καμπάνια «Πάσχα στη Σύρο: Μια μυσταγωγική εμπειρία» ο Δήμος Σύρου - Ερμούπολης και η Marketing Greece ξεδιπλώνουν τις ξεχωριστές εμπειρίες και την κατανυκτική ατμόσφαιρα που επικρατεί στο νησί κατά τον εορτασμό της μεγαλύτερης γιορτής της Χριστιανοσύνης και προσκαλούν τους επισκέπτες να ζήσουν από κοντά αυτή την αξέχαστη εμπειρία.

Για τις ανάγκες της καμπάνιας αναπτύχθηκε ειδικό περιεχόμενο βασισμένο στα τοπικά πασχαλινά έθιμα και παραδόσεις του νησιού, υλικό που παρείχε ο Δήμος Σύρου - Ερμούπολης. 

Από τις προετοιμασίες της Μεγάλης Εβδομάδας με τις ψαλμωδίες της φημισμένης χορωδίας του Αγίου Νικολάου να αντηχούν στο νησί, έως την κορύφωση του Θείου Δράματος, όπου Καθολικοί και Ορθόδοξοι γιορτάζουν αρμονικά και το νησί φωτίζεται από τα αμέτρητα βεγγαλικά, η καμπάνια παρουσιάζει τον πλούτο των εμπειριών που θα απολαύσουν όσοι επιλέξουν να γνωρίσουν από κοντά το ξεχωριστό Πάσχα στη Σύρο.

Ο δήμαρχος Σύρου - Ερμούπολης, Γιώργος Μαραγκός, ανέφερε: «Πρόκειται για μια εξαιρετικά στοχευμένη συνεργασία, η οποία στηρίζεται σε σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία προώθησης προορισμού, όπως το Internet Marketing, το Video Marketing και το Story Telling. Επικοινωνούμε το νησί μας ως κορυφαίο πασχαλινό προορισμό σε εκατομμύρια χρήστες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Σας περιμένουμε».

«Η συνεργασία, ο έγκαιρος χρονο-προγραμματισμός ενεργειών προβολής και η στρατηγική στόχευση στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα κάθε προορισμού αποτελούν τα συστατικά του αποτελεσματικού σχεδιασμού για την εκτέλεση καμπάνιας που θα φέρει αποτελέσματα. 

Το «Πάσχα στη Σύρο» είναι μια καμπάνια που στοχεύει στην ανάδειξη του νησιού ως top επιλογή για το Πάσχα, προβάλλοντας τη μοναδική ιδιαιτερότητά του στο Ελληνικό κοινό αλλά και στο εξωτερικό. 

Μέσα από την καμπάνια, η οποία θα διαρκέσει 6 εβδομάδες, στοχεύουμε σε πάνω από 1 εκ. απήχηση στο ψηφιακό περιβάλλον και δημιουργία ενδιαφέροντος για επίσκεψη στο νησί κατά τη διάρκεια του Πάσχα», δήλωσε σχετικά ο Ιωσήφ Πάρσαλης, Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece.

Tags
Back to top button