Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Πρώην υπάλληλος της Apple αποκαλύπτει 10 μυστικά της εταιρίας

Η Apple εδώ και αρκετά χρόνια βρίσκεται στην κορυφή των εταιριών τεχνολογίας μετρώντας εκατομμύρια πιστούς καταναλωτές.Παρ όλα αυτά σαν μία εταιρία κολοσσός είναι λογικό να έχει και κάποια..."ένοχα" μυστικά, τα οποία όμως μαρτύρησαν πρώην υπάλληλοί της. Συγκεντρώσαμε κάποια απο αυτά και σας τα παρουσιάζουμε.

Μην αποθαρρύνεστε από τη λέξη αναβαθμισμένο
Όταν ψάχνουμε να αγοράσουμε ένα τάμπλετ, ένα τηλέφωνο, ή ένα άλλο γκάτζετ, πάντα προσπαθούμε να βρούμε την καλύτερη προσφορά στο νεότερο μοντέλο. 

Ένας πρώην υπάλληλος της Apple, ωστόσο, υποστηρίζει ότι δεν θα πρέπει να είμαστε κολλημένοι με τα τελευταία μοντέλα, τα πιο πρόσφατα, γιατί θα σπαταλήσετε χρήματα τζάμπα. «Ενα αναβαθμισμένο, παλαιότερο μοντέλο, iPad πχ, θα έχει πάντα χαμηλότερη τιμή από το τελευταίο μοντέλο, χωρίς να στερείτε ποιότητας», λέει. Ψάξτε στις παλαιότερες εκδόσεις κινητών και iPad και σίγουρα θα βρείτε κάτι ενδιαφέρον σε χαμηλότερη τιμή.  

Η ειδική εκπαίδευση για τα νεύρα των πελατών
Σε μια συνέντευξή του, ένας πρώην υπάλληλος της Apple είχε αποκάλυψε το πώς εκπαιδεύονται για να καλμάρουν τα νεύρα των πελατών. «Σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να πούμε σε έναν πελάτη ''δεν μπορώ να σε βοηθήσω με αυτό το θέμα''. Για παράδειγμα αν ένας πελάτης πρέπει να πληρώσει 200 δολάρια για να αντικαταστήσει μια σπασμένη οθόνη σε iPhone θα είναι σίγουρα πολύ αναστατωμένος. Είναι λογικό να γυρίσει και να πει '' λοιπόν μου λες ότι δεν μπορείς να με βοηθήσεις, ότι δεν μπορείς να μου φτιάξεις το κινητό''. Εμείς είμαστε εκπαιδευμένοι να απαντάμε ''Φυσικά και μπορώ να σας βοηθήσω και θα το ήθελα πολύ να το κάνω. Το αντίτιμο είναι 200 ευρώ». 

Κάποια προβλήματα λύνονται ευκολότερα από ό,τι νομίζετε
Παρότι πολλές φορές κάποια iPhone φαίνεται να τα έχουν φτύσει, στην ουσία το μόνο που χρειάζονται είναι μια επανεκκίνηση. Πολλοί είναι οι πελάτες που ξοδεύουν χρόνο και χρήμα και πηγαίνουν στα καταστήματα της Apple όπου η επισκευή που εν τέλει γίνεται δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια... επανεκκίνηση. 

Να εκμεταλλεύεστε την εγγύηση 
Ο φορτιστής και τα ακουστικά των iPhone έχουν ένα χρόνο εγγύηση αν τα αγοράσετε κατευθείαν από την Apple. «Αν χαλάσει ο φορτιστής σας μέσα στον πρώτο χρόνο μπορείτε να πάρετε έναν ολοκαίνουριο εντελώς δωρεάν», λέει ο πρώην υπάλληλος της εταιρείας. 

Ζητήστε να μάθετε για το AppleCare 
Το AppleCare είναι μια υπηρεσία έναντι αμοιβής που αποτελεί κάτι σαν επέκταση της εγγύησης. Φυσικά δεν καλύπτει ζημιές όπως το σπάσιμο μιας οθόνης, ωστόσο καλύπτει πολλές άλλες. Ρωτήστε αν το πρόγραμμα είναι διαθέσιμο και τι ακριβώς καλύπτει. 

Ναι, οι εργαζόμενοι στην Apple έχουν κάποια ιδιαίτερα προνόμια 
«Οι υπάλληλοι της Apple είχαν την δυνατότητα να αγοράζουν υπολογιστές, laptops και iPods με έκπτωση 75% αν το προϊόν ήταν στο τέλος της κυκλοφορίας του», αποκαλύπτει ένας πρώην υπάλληλος. 

Το χειροκρότημα είναι μέρος της κουλτούρας της Apple 
Ένας νέος υπάλληλος, μόλις πρωτομπαίνει στην εταιρεία απολαμβάνει ένα χειροκρότημα για το καλωσόρισμα από τους υπολοίπους. Παλαμάκια χτυπούν όλοι και στο τέλος κάθε μίτινγκ, και φυσικά όταν κάποιας παραιτείται, την τελευταία ημέρα εργασίας του στην Apple απολαμβάνει το... τελευταίο χειροκρότημα. Γενικά, στην Apple ψάχνουν ευκαιρία να χειροκροτούν. 

Δεν θα ακούσετε ποτέ αρνητική λέξη
Οι αρνητικές λέξεις στην Apple απαγορεύονται. Όλοι οι υπάλληλοι εκπαιδεύονται να λένε περιγραφικά στον πελάτη το πρόβλημα που έχει η συσκευή τους, αποφεύγοντας τις αρνητικές λέξεις. Για παράδειγμα ένας υπάλληλος της Apple δεν θα πει ποτέ σε έναν πελάτη ότι το κινητό του διαλύθηκε. Το πιθανότερο είναι να πει ότι «η συσκευή σταμάτησε να ανταποκρίνεται». Επίσης, ένας υπάλληλος της Apple δεν θα μιλήσει ποτέ για ένα «σφάλμα» που παρουσίασε η συσκευή, αλλά θα προσπαθήσει να περιγράψει το πρόβλημα ως μια... κατάσταση. 

Η ειλικρίνεια είναι η καλύτερη πολιτική 
Αν κρύψετε την αλήθεια από τους υπαλλήλους των Apple Stores τότε δεν θα σας βγει σε καλό... 

Ένας πρώην υπάλληλος της Apple, ονόματι Τζέιμς σε συνέντευξή του σε αμερικανικό περιοδικό είχε αποκαλύψει ότι οι υπάλληλοι της Apple μπορούν να καταλάβουν τι πραγματικά έχει συμβεί στη συσκευή σας και θα προσπαθήσουν να κάνουν τα πάντα για να σας βοηθήσουν, μερικές φορές καταπατώντας και ορισμένους κανόνες. Αν, όμως, τους πείτε ψέματα για το πώς... κατέληξε να μην λειτουργεί η συσκευή σας, δεν πρόκειται να κάνουν αυτό το... κάτι παραπάνω για εσάς. Δεν θα σας κάνουν τη χάρη με άλλα λόγια.  

Οι υπάλληλοι της Apple δεν έχουν πάντα τα καλύτερα προϊόντα
Αν οι εργαζόμενοι της Apple είχαν το τέλειο Μac, ή το τέλειο iPhone και το τέλειο iWatch δεν θα μπορούσαν να τελειοποιήσουν τις συσκευές. 

Για αυτό πολλές, φορές οι υπάλληλοι της Apple έχουν ελαττωματικά προϊόντα των μοντέλων της εταιρείας για να μπορούν να βλέπουν τα κενά και τα σφάλματα και να τα διορθώνουν. 

Tags
Back to top button