Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Πρωταγωνίστησαν το 2024 οι Έλληνες στην ναυτιλία: Έβαλαν τις περισσότερες παραγγελίες ναυπήγησης για δεξαμενόπλοια και LNG Carriers

Πρωταγωνίστησαν το 2024 οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες στις παραγγελίες ναυπήγησης πλοίων έχοντας έντονο ανταγωνισμό με τους Κινέζους οι οποίοι έχουν αποφασίσει να αυτονομηθούν στις θαλάσσιες μεταφορές και να μην εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τρίτους τόσο στο εισαγωγικό όσο και στο εξαγωγικό εμπόριο.

Σύμφωνα με την πρόσφατη έκθεση του ναυλομεσιτικού οίκου Allied Shipbroking, οι Έλληνες προηγούνται με διαφορά στις παραγγελίες για δεξαμενόπλοια οι οποίες φτάνουν τις 113, posost;o 16,9% του παγκόσμιου order book για αυτό τον τύπο πλοίων (666) . Ακολουθούν οι Κινέζοι με 57, οι Σιγκαπουριανοί με 43, οι Ιάπωνες με 27 και οι Γερμανοί με 23.

Σύμφωνα με το newmoney.gr, Στα φορτηγά πλοία το πάνω χέρι έχουν οι Κινέζοι με 86 παραγγελίες, ποσοστό 17,7% στο παγκόσμιο order book (487) και ακολουθούν οι Έλληνες με 39, οι Ιάπωνες με 22 και οι Σιγκαπουριανοί με τους Γερμανούς από 15.

Αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 από την εφαρμογή κοινοτικών κανονισμών περιβαλλοντικών ρύπων

Στα κοντεινεράδικα οι Γερμανοί έβαλαν 30 παραγγελίες, οι Σιγκαπουριανοί 29, οι Κινέζοι 19 οι Ιάπωνες 17 και οι Έλληνες 13.ι

Στα πλοία μεταφοράς LNG οι Έλληνες πλοιοκτήτες ισοβαθμούν με τους Ιάπωνες με 19 παραγγελίες η κάθε πλευρά.

Η Κίνα διατηρεί τα πρωτεία στο σύνολο των παραγγελιών για ναυπηγήσεις έχοντας βάλει με 240. Ακολουθούν οι Έλληνες με 197, οι Σιγκαπουριανοί με 183, οι Ιάπωνες με 110 και οι Γερμανοί με 99. Τους τελευταίους 12 μήνες δόθηκαν συνολικά 3.029 παραγγελίες για τη ναυπήγηση 666 δεξαμενόπλοιων, 485 φορτηγών, 290 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και 237 gas carriers.

Tags
Back to top button