Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Πρόστιμο "μαμούθ" στην British Airways για διαρροή προσωπικών δεδομένων πελατών

Πρόστιμο ρεκόρ στη British Airways για την κυβερνοεπίθεση που δέχτηκε 2018 επέβαλε η βρετανική Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

Η British Airways καλείται να καταβάλλει 20 εκατ. στερλίνες, η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα τέτοια ποινή, για την αδυναμία της να προστατεύσει προσωπικά και οικονομικά στοιχεία περισσότερων από 400.000 πελατών της, κατά τη διάρκεια κυβερνοεπίθεσης πριν δύο χρόνια.

Ειδικότερα, η ICO ανέφερε ότι οι ερευνητές της διαπίστωσαν πως η BA θα έπρεπε να έχει αναγνωρίσει τις αδυναμίες στο σύστημα ασφαλείας της και να τις έχει αντιμετωπίσει με τα διαθέσιμα τότε μέτρα, ώστε να είχε αποτρέψει την παραβίαση των δεδομένων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

“Η αποτυχία της να λάβει μέτρα ήταν απαράδεκτη και επηρέασε εκατοντάδες χιλιάδες πολιτών”, κάτι που πιθανόν να προκάλεσε κάποια αναστάτωση και άγχος, σημείωσε η Αρχή.

Σε ανακοίνωσή της η εταιρεία ανέφερε ότι ενημέρωσε τους πελάτες της μόλις αντιλήφθηκε την επίθεση.

Σημειώνεται πως το πρόστιμο είναι σημαντικά μικρότερο από το ποσό των 183,4 εκατ. στερλινών που είχε προτείνει πέρυσι η ICO, εν μέρει λόγω της κρίσης που υφίσταται σήμερα ο κλάδος των αεροπορικών εταιρειών εξαιτίας της COVID-19.

Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ, η ICO ανέφερε στην ανακοίνωσή της ότι οι ερευνητές της διαπίστωσαν πως η BA δεν αντελήφθη την επίθεση στις 22 Ιουνίου 2018, αλλά ενημερώθηκε από τρίτο μέρος περισσότερο από δύο μήνες αργότερα και συγκεκριμένα στις 5 Σεπτεμβρίου.

Πρόσθεσε, επίσης, ότι δεν είναι σαφές αν και πότε θα αντιλαμβανόταν την επίθεση η ίδια η εταιρεία. «Αυτό θεωρήθηκε σοβαρή αδυναμία, λόγω του αριθμού των πολιτών που επηρεάστηκαν και επειδή η όποια πιθανή οικονομική ζημιά θα μπορούσε να είναι πιο σημαντική», σημείωσε η εποπτική Αρχή.

Tags
Back to top button