Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πρόστιμο 75.000 ευρώ σε εταιρεία μάρκετινγκ που έστελνε μηνύματα spam

Η αποστολή των ανεπιθύμητων μηνυμάτων γινόταν για την εμπορική προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, ενώ δεν υπήρχε η προηγούμενη συγκατάθεση των παραληπτών, ούτε αυτοί είχαν προηγούμενη συναλλακτική επαφή ή άλλη επαφή επαγγελματικού χαρακτήρα, με την εν λόγω εταιρεία.

Κατά την υπ΄ αριθμ. 50/2017 απόφαση της Αρχής, το πρόστιμο επιβλήθηκε για «παράνομη αποστολή εξαιρετικά μεγάλου αριθμού μηνυμάτων αζήτητης ηλεκτρονικής επικοινωνίας για το σκοπό της απευθείας εμπορικής προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών (παράβαση του άρθρου 11 του ν. 3471/2006) καθώς και για παράβαση της διάταξης του άρθρο 4 παράγραφος 5 του ν. 3471/2006, η οποία αφορά στην παρακολούθηση της απόδοσης των διαφημιστικών μηνυμάτων μέσω πρόσβασης σε πληροφορίες που είναι αποθηκευμένες στον τερματικό εξοπλισμό των χρηστών».

Στην εταιρεία επιβλήθηκε ακόμα από την Αρχή, η καταστροφή του επίμαχου αρχείου των διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που τηρούνται χωρίς την ύπαρξη συγκατάθεσης των παραληπτών.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Tags
Back to top button