Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Προσοχή: Δείτε γιατί δεν πρέπει να προθερμαίνετε τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας τον χειμώνα!

Για την ακρίβεια, ισχύει το αντίθετο. Εκτός από το να δουλεύει το αυτοκίνητο στο ρελαντί και να σπαταλάει καύσιμα, το λάδι δεν ρέει με άνεση μέσα στον κινητήρα, με αποτέλεσμα να φθείρεται και να μειώνεται η απόδοσή του. Το 90% της φθοράς ενός κινητήρα προκαλείται όταν δουλεύει και είναι κρύος.

Στα παλιότερα αυτοκίνητα, που δουλεύουν με εξαερωτήρα (καρμπυρατέρ), η προθέρμανση του αυτοκινήτου είναι επιθυμητή, καθώς πρέπει να ζεσταθεί πρώτα η μηχανή, ώστε να ομαλοποιηθεί η κίνηση του λαδιού στον κινητήρα.

Σε αυτή την περίπτωση, αν ο κινητήρας δεν φτάσει στην κατάλληλη θερμοκρασία, μπορεί να σβήσει. Στα νέα αυτοκίνητα όμως, επειδή αντί για καρμπυρατέρ έχουν σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού καυσίμου (injection), η προθέρμανση μπορεί να κάνει μόνο κακό, αφού όταν ένα αυτοκίνητο δουλεύει στο ρελαντί, ο κινητήρας καταναλώνει τόσο λίγο καύσιμο, που μπορεί να μην καταφέρει ποτέ να φτάσει ούτε αυτός, αλλά ούτε και τα λάδια του στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας τους (60°c), με αποτέλεσμα να προκαλείται φθορά.

Οι σύγχρονοι κινητήρες δεν χρειάζονται προθέρμανση με επαναλαμβανόμενο πάτημα του γκαζιού πριν την εκκίνηση. Ο κινητήρας δεν χρειάζεται να λειτουργεί στο ρελαντί για λόγους προθέρμανσης. Ο ταχύτερος τρόπος προθέρμανσης του κινητήρα είναι η οδήγηση του αυτοκινήτου. Οδηγείτε αργά όταν ο κινητήρας είναι κρύος.

Αντί, λοιπόν, να περιμένουμε 5-10 λεπτά μέχρι να ζεσταθεί η μηχανή, μπορούμε να ξεκινήσουμε αμέσως, αρκεί στα πρώτα χιλιόμετρα να οδηγούμε προσεκτικά και να μην ζορίζουμε τον κινητήρα μας ανεβάζοντας πολλές στροφές ή κρατώντας τις στροφές υπερβολικά χαμηλά.

Μπορούμε αν θέλουμε, να αφήσουμε τον κινητήρα να ζεσταθεί για 30-60 δευτερόλεπτα, αλλά κάποιες φορές αυτό το χρονικό διάστημα περνάει από μόνο του, από τη στιγμή που θα βάλουμε μπρος και μέχρι να τακτοποιηθούμε στη θέση μας και να βάλουμε τη ζώνη μας.

Το αποτέλεσμα θα είναι λιγότερες φθορές του κινητήρα σας, μακροημέρευση του καταλύτη και οικονομία καυσίμου, αφού αντί να καίτε βενζίνη επί πέντε λεπτά ακίνητος, θα έχετε καλύψει τα πρώτα χιλιόμετρα της διαδρομής σας.

Tags
Back to top button