Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Ποσά που «ζαλίζουν» - Οι σταρ του TikTok βγάζουν περισσότερα από CEO κορυφαίων αμερικανικών εταιρειών

Το TikTok δεν τις έκανε απλά διάσημες. Σταρ της πλατφόρμας εξαργυρώνουν τη φήμη τους με απολαβές πολλών εκατομμυρίων και κάποιες βγάζουν περισσότερα χρήματα από κάποιους CEO κορυφαίων αμερικανικών εταιρειών.

Η Τσάρλι Ντ’Αμέλιο- που το 2019 άρχισε να ανεβάζει στο TikTok βίντεο στα οποία χόρευε- πέρυσι έβγαλε 17,5 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με το Forbes. Με 133 εκατομμύρια followers στην πλατφόρμα, εξασφαλίζει τα έσοδά της από σειρά ρούχων, προωθώντας προϊόντα μέσω βίντεο στο TikTok και με άλλες διαφημίσεις.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι μέσες απολαβές για CEO σε εταιρείες του δείκτη S&P 500 ήταν 13,4 εκατομμύρια δολάρια το 2020, σύμφωνα με ανάλυση της Wall Street Journal από στοιχεία της MyLogIQ. Τα έσοδα των CEO συνήθως περιλαμβάνουν κέρδη από μετοχές, τον ετήσιο μισθό και μπόνους μεταξύ άλλων.

Τα έσοδα της Ντ’ Αμέλιο ήταν υψηλότερα από εκείνα αρκετών CEO σε εισηγμένες στο χρηματιστήριο εταιρείες, ανάμεσά τους ο Ντάρεν Γουντς της Exxon Mobil (15,6 εκατ. το 2020), ο Κέβιν Τζόνσον της Starbucks (14,7 εκατ.), ο Εντ Μπάστιαν της Delta Airlines (13,1 εκατ.) και ο Κρις Κεμπτζίνσκι της McDonald’s (10,8 εκατ), σύμφωνα με την ανάλυση της εφημερίδας.

Η Ντίξι Ντ’ Αμέλιο έχει περίπου τους μισούς followers στο TikTok από τη μεγαλύτερη αδελφή της, Τσάρλι. Όμως, ήταν η σταρ της πλατφόρμας με τις δεύτερες υψηλότερες απολαβές, σύμφωνα με το Forbes, με 10 εκατομμύρια δολάρια. Ποσό που συναγωνίζεται τις απολαβές του Γκάρι Κέλι, του διευθύνοντα συμβούλου της Southwest Airlines.

«Χτίζουν πραγματικά επιχειρηματικές αυτοκρατορίες», δήλωσε η Μέι Καρβόφσκι, CEO και ιδρύτρια της εταιρείας μάρκετινγκ influencer, Obviously. Πολλοί σταρ του TikTok φτιάχνουν νέες εταιρείες, λανσάρουν brand και διαφοροποιούν τα «κανάλια» του εισοδήματός τους, σημείωσε οι ίδια. «Οι αριθμοί που βλέπουμε τώρα απλά αυξάνονται», συμπλήρωσε.

Σαφώς, κάποιοι CEO κορυφαίων εταιρειών κερδίζουν περισσότερα από τους influencer της δημοφιλούς πλατφόρμας. Ο Ρόμπερτ Κότικ, επικεφαλής του κολοσσού των video game, Activision- Blizzard, έβγαλε σχεδόν 155 εκατομμύρια δολάρια το 2020. Και οι απολαβές του Τιμ Κουκ της Apple πέρυσι άγγιξαν τα 100 εκατομμύρια δολάρια.

Η ραγδαία άνοδος του TikTok έφερε και εκτίναξη των εσόδων των σταρ της εφαρμογής. Οι επτά πιο κερδοφόροι διάσημοι της πλατφόρμας έβγαλαν αθροιστικά 55,5 εκατομμύρια δολάρια πέρυσι, αύξηση της τάξεως του 200% σε σύγκριση με μία χρονιά νωρίτερα, σύμφωνα με το Forbes.

«Οι followers τους έχουν εμμονή», σχολίασε ο Κρίσνα Σουμπραμάνιαν, CEO και συνιδρυτής της εταιρείας δεδομένων μέσων κοινωνικής δικτύωσης, Captiv8.

Οι σταρ των social media δίνουν μια γεύση της καθημερινότητάς τους, ενημερώνουν για χωρισμούς, επιτυχίες και αποτυχίες. «Είναι συναισθηματικά αφοσιωμένοι σε εκείνους. Έχουν μεγαλύτερη τάση να κάνουν ή να αγοράζουν πράγματα που τους λένε να αγοράσουν», συμπλήρωσε.

Σταρ του TikTok βγάζουν περισσότερα χρήματα από CEO κορυφαίων αμερικανικών εταιρειών

Όσο για την Τσάρλι Ντ’ Αμέλιο, έχει ήδη μεταπηδήσει από το TikTok στην τηλεόραση, καθώς το ριάλιτι της οικογένειάς της στο Hulu- το «The D’Amelio Show»- ανανέωσε για δεύτερη σεζόν. Τον Μάιο οι δύο αδελφές υπέγραψαν συμβόλαιο με την Hollister, της Abercrombie & Fitch, για να λανσάρουν το brand ρούχων Social Tourist. Διαφημίσεις για το brand εμφανίστηκαν στο ριάλιτι και είχαν πάνω από 90 εκατομμύρια θεάσεις, σύμφωνα με την Abercrombie.

Tags
Back to top button