Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΠΙΣΤΗΜΗ

“Πόλεμος” φυσικού αερίου! Αρπάζει το μερίδιο της Ασίας η Ευρώπη και σώζεται από τον βαρύ χειμώνα

Έχουμε γράψει πολλάκις για την ενεργειακή κρίση στην “Γηραιά Ήπειρο” και τις επιπτώσεις της στις τσέπες των καταναλωτών. Η Ευρώπη βρίσκεται κυριολεκτικά σε συναγερμό με ορατή την ενεργειακή ανεπάρκεια, ενώ

Ο “πόλεμος” του φυσικού αερίου είναι σε εξέλιξη...

Η προσφορά υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) παγκοσμίως αυξάνεται καθώς οι εξαγωγείς ανταποκρίνονται στην ισχυρή ζήτηση και τις τιμές -ρεκόρ, αλλά φαίνεται ότι η Ευρώπη αρπάζει μεγαλύτερο μερίδιο επιπλέον φορτίων από την Ασία.

Οι εισαγωγές του υπερψυγμένου καυσίμου αναμένεται να φθάσουν τους 31,70 εκατομμύρια τόνους τον Οκτώβριο, λένε οι σύμβουλοι βασικών προϊόντων Kpler, και θα ήταν οι υψηλότεροι από τον Μάιο και από τα 30,01 εκατομμύρια του Σεπτεμβρίου.

Θέρμανση: Γυρίζουν την πλάτη σε φυσικό αέριο και πετρέλαιο οι καταναλωτές - Επιστρέφουν στα ξύλα


Ωστόσο, η περιοχή με τις κορυφαίες εισαγωγές της Ασίας αναμένεται να παρουσιάσει ένα σχεδόν σταθερό αποτέλεσμα, με εισαγωγές 22,59 εκατ. Τόνους, στο ίδιο επίπεδο με τα 22,96 εκατ. Σεπτεμβρίου.

Οι εισαγωγές της Ευρώπης προβλέπεται να αυξηθούν στα 7,06 εκατομμύρια τόνους τον Οκτώβριο, από 5,08 εκατομμύρια τον Σεπτέμβριο, και το υψηλότερο σημείο από τα 7,82 εκατομμύρια τον Μάιο.

Τόσο η Ευρώπη όσο και ορισμένες περιοχές της Ασίας είναι ανεπαρκείς, αν και η ανησυχία για τα χαμηλά επίπεδα αποθήκευσης στην Ευρώπη φαίνεται να υπερνικά παρόμοιες ανησυχίες σχετικά με τις ελλείψεις ενέργειας στην Κίνα, η οποία είναι πιθανό να ξεπεράσει την Ιαπωνία ως ο μεγαλύτερος αγοραστής ΥΦΑ στον κόσμο.

Οι υψηλές τιμές spot μπορεί επίσης να έχουν κάποιο αντίκτυπο στην όρεξη της Ασίας για LNG, με την εβδομαδιαία αξιολόγηση spot να σημειώνει άλλο ρεκόρ.

Η εβδομαδιαία τιμή LNG για παράδοση στη βόρεια Ασία αυξήθηκε στα 38,50 $ ανά εκατομμύριο βρετανικές θερμικές μονάδες (mmBtu) τις επτά ημέρες έως τις 15 Οκτωβρίου, την τρίτη συνεχόμενη εβδομάδα φρέσκων υψηλών όλων των εποχών.



Η τιμή αυξήθηκε σχεδόν 600% από το χαμηλό 2021 των 5,60 $ ανά mmBtu στα τέλη Φεβρουαρίου, καθώς οι αγοραστές προσπαθούσαν να βρουν φορτία ενόψει του χειμώνα ο οποίος αναμένεται να είναι παρόμοιος με πέρυσι και να είναι πιο κρύος από το συνηθισμένο...

-Οι εισαγωγές LNG της Κίνας τον Οκτώβριο υπολογίζονται σε 5,6 εκατομμύρια τόνους από την Kpler, από 6,82 εκατομμύρια τον Σεπτέμβριο.

-Η Ιαπωνία, η οποία είναι πιθανό να ξεπεραστεί φέτος από την Κίνα ως ο μεγαλύτερος αγοραστής ΥΦΑ στον κόσμο, αναμένει επίσης έναν μέτριο Οκτώβριο, με τις αφίξεις να προβλέπονται σε 4,97 εκατομμύρια τόνους από την Kpler, από 5,39 εκατομμύρια Σεπτεμβρίου.

-Η Νότια Κορέα, ο τρίτος μεγαλύτερος αγοραστής ΥΦΑ, αναμένει μικρή άνοδο στις αφίξεις Οκτωβρίου, με την Kpler να υπολογίζει 4,03 εκατομμύρια τόνους, έναντι 3,83 εκατομμυρίων Σεπτεμβρίου.

Ποιος πόλεμος; Σινοαμερικανικές μπίζνες δεκάδων δισεκατομμυρίων δολαρίων: Συμμαχία για το φυσικό αέριο



Αλλά εάν οι τρεις μεγάλοι αγοραστές δεν αυξάνουν πραγματικά τις αγορές LNG, πού πηγαίνει το επιπλέον καύσιμο;



-Η Ινδία προβλέπεται να εκφορτώσει 2,02 εκατομμύρια τόνους τον Οκτώβριο, μια αύξηση από τα 2,01 εκατομμύρια τον Σεπτέμβριο, αλλά πολύ πάνω από τα 1,85 εκατομμύρια του Ιουνίου, που ήταν το χαμηλότερο μέχρι τώρα το 2021. Η υψηλότερη ζήτηση της Ινδίας μπορεί να θεωρηθεί ως έκπληξη, με τη χώρα της Νότιας Ασίας να θεωρείται συνήθως ευαίσθητη στις τιμές και θα ήταν αναμενόμενο ότι η ισχυρή άνοδος των επιτοκίων των τιμών από τον Αύγουστο θα λειτουργούσε ενάντια στις εισαγωγές LNG.

-Η Ταϊβάν αναμένεται να εισάγει 1,84 εκατομμύρια τόνους τον Οκτώβριο, από 1,67 εκατομμύρια τον Σεπτέμβριο και η δεύτερη υψηλότερη φέτος, μετά τα 1,93 εκατομμύρια του Ιουλίου.

 

Tags
Back to top button