Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Ποια social media είναι πιο... αγχωτικά; - Τι έδειξε ανάλυση

Τα social media μπορεί να μας βοηθούν να αλληλοεπιδρούμε αλλά πολλές φορές μας κάνουν να αισθανόμαστε άσχημα. Η εταιρεία ψηφιακού marketing HigherVisibility ανέλυσε διάφορες κριτικές στο App Store, για να δει ποιες εφαρμογές είναι οι πιο αγχωτικές για τους χρήστες των social media. 

Σύμφωνα με την ανάλυση, πρώτη εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης που παράγει άγχος είναι το Snapchat με 90,63%. Ακολουθεί το Instagram με 83,67%, το Reddit με 80,56%, το LinkedIn με 71,14%, το Facebook με 61,47%, το Twitter με 54,55%, το TikTok με 40,51%. Το Pinterest είναι τελευταίο με μόλις 22,22%.

Πάντως, οι απογοητευτικές κριτικές που προκαλούν το άγχος των χρηστών ποικίλουν για την καθεμία εφαρμογή. Για το Snapchat το 90,63% οφείλεται κυρίως σε τεχνικά ζητήματα, αφού η εταιρεία προσπαθεί να συμβαδίσει με τον άμεσο ανταγωνιστή της, που ονομάζεται TikTok. Οι χρήστες του Instagram από την άλλη, γνωρίζουν τις αρνητικές επιπτώσεις του και σπεύδουν να τις επισημάνουν στις κριτικές, χρησιμοποιώντας λέξεις όπως «εθιστικό» και «βλαβερό».

Tags
Back to top button