Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Πυρά Σόρος κατά Ζούκερμπεργκ με αφορμή τις πολιτικές διαφημίσεις του Facebook

Προτείνει μάλιστα, σύμφωνα με το Marketwatch, την απομάκρυνση του ιδρυτή του Facebook, από τον έλεγχο της εταιρείας και τη λήψη αποφάσεων.

Όπως αναφέρει σε επιστολή του προς τους Financial Times ο Τζορτζ Σόρος «το Facebook δεν χρειάζεται να περιμένει νέες νομοθετικές ρυθμίσεις αν θέλει να σταματήσει να δέχεται πολιτικές διαφημίσεις,

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ενόψει των αμερικανικών εκλογών στις 4 Νοεμβρίου 2020» και συμπληρώνει πως υπάρχει η τεχνολογία και η δυνατότητα να ελέγχονται και να απομακρύνονται οι πολιτικές διαφημίσεις, σε ελάχιστο χρόνο, ενώ η εταιρεία διατηρεί πάντα το δικαίωμα να αρνηθεί τη δημοσίευση εξαρχής.

Σε αντίθεση με το Facebook, το Twitter αρνείται να δημοσιεύσει πολιτική διαφήμιση, ήδη από τις 22/11/19, όπως έχει ανακοινώσει ο συνιδρυτής της δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης, Τζακ Ντόρσεϊ.

«Λάβαμε την απόφαση να βάλουμε τέλος σε όλες τις πολιτικές διαφημίσεις στο Twitter σε όλον τον κόσμο. Πιστεύουμε ότι η εμβέλεια ενός πολιτικού μηνύματος πρέπει να κερδίζεται, όχι να αγοράζεται», τόνισε.

Η πολιτική αυτή έρχεται σε αντίθεση με εκείνην που έχει επιλέξει το Facebook, με τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ, να υπεραμύνεται της ύπαρξης πολιτικών μηνυμάτων στο δίκτυό του, υποστηρίζοντας ότι πρόκειται για ελευθερία της έκφρασης.

Tags
Back to top button