Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

«Πυρ και μανία» η COSCO με την κυβέρνηση - Τα δύο «καυτά» θέματα και η διάρρευση της επιστολής

Δύο  είναι τα καυτά θέματα που απασχολούν τον κινεζικό κολοσσό της COSCO. Το ένα θέμα είναι αυτό της μεταβίβασης του 16% της ΟΛΠ ΑΕ από το ΤΑΙΠΕΔ όπως προβλέπεται στη σύμβαση παραχώρησης και το άλλο είναι η κατασκευή της προβλήτας IV για την οποία η κυβέρνηση δεν έχει ανάψει ακόμη το πράσινο φως.

Πριν από τρεις ημέρες στις 23 Νοεμβρίου η Cosco Shipping με επιστολή της επιρρίπτει ευθύνες στο Ελληνικό Δημόσιο για την μέχρι σήμερα αποτυχία υλοποίησης των Υποχρεωτικών Επενδύσεων, τις οποίες η κινέζικη εταιρεία είναι υποχρεωμένη να ολοκληρώσει το αργότερο μέχρι τον Αύγουστο 2021.

Οι Κινέζοι δίνουν στο Ελληνικό Δημόσιο προθεσμία δύο μηνών για να συμφωνήσει ότι οι υπολειπόμενες μετοχές θα μεταβιβαστούν και  επιφυλάσσονται επί παντός νομίμου δικαιώματος τους. Στους κόλπους των Κινέζων υπάρχει έντονη δυσαρέσκεια γιατί διέρρευσε η επιστολή τους για ένα τόσο σημαντικό θέμα.

Αρχικώς, μεταβιβάστηκε από το ΤΑΙΠΕΔ ποσοστό 51% των μετοχών και μετά την υλοποίηση των επενδύσεων θα γινόταν και η μεταβίβαση του υπόλοιπου 16%.

Η COSCO SHIPPING επισημαίνει ότι τα έργα δεν έχουν ολοκληρωθεί όχι με δική της υπαιτιότητα.

Ειδικότερα τα έργα για την κατασκευή δύο νέων θέσεων κρουαζιεροπλοίων έχουν καθυστερήσει λόγω των αντιδράσεων των κατοίκων για την επέκταση του λιμανιού στην Πειραϊκή.

Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται και στις διαπραγματεύσεις που είχε με τον δήμαρχο Γιάννη Μώραλη. Την περασμένη Παρασκευή ο Βαγγέλης Μαρινάκης πρώτος σε σταυρούς δημοτικός σύμβουλος, πρότεινε την απαγόρευση διέλευσης των φορτηγών που απαιτούνται για τις χωματουργικές εργασίες στο λιμάνι.

Πριν από δύο εβδομάδες ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, μιλώντας στην 5th EU-Arab World Summit που διεξάγεται 9-10 Νοεμβρίου είχε δηλώσει για το θέμα:

«Θα το λύσουμε το θέμα. Έχουν μείνει πίσω κάποιες επενδύσεις, αλλά θα το λύσουμε το θέμα» τόνισε και συνέχισε: «Θέλουμε ο Πειραιάς να καταστεί logistcs hub. Είναι εννέα ημέρες λιγότερος χρόνος για να ένα πλοίο να φθάσει στην Ευρώπη από την Ασία. Δεν θα χάσουμε αυτή την ευκαιρία. Είναι ένα σχέδιο win-win».

Tags
Back to top button