Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Πέφτει η δημοτικότητα των τάμπλετ - Μείωση των πωλήσεων σε όλη την αγορά

Η πτωτική πορεία των παγκόσμιων πωλήσεων υπολογιστών-ταμπλετών («τάμπλετ»), οι οποίες στο δεύτερο τρίμηνο του 2018 εμφάνισαν μείωση 13,5%, συνεχίζεται αμείωτη σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών IDC.

Περίπου 33 εκατομμύρια tablets πωλήθηκαν στο τρίμηνο Απριλίου-Ιουνίου φέτος, έναντι 38,2 εκατομμυρίων στην αντίστοιχη περίοδο του 2017, όπως δείχνουν τα προκαταρκτικά στοιχεία της International Data Corporation.

Πρώτη σε πωλήσεις στο φετινό δεύτερο εξάμηνο -χάρη και στο νέο iPad- ήταν η αμερικανική Apple (11,5 εκατομμύρια και μερίδιο 34,9% διεθνώς), ακολουθούμενη από τη νοτιοκορεατική Samsung (5 εκατομμύρια και μερίδιο 15,1%), ενώ έπονται δύο κινεζικές εταιρείες, η Huawei (3,4 εκατομμύρια - μερίδιο 10,3%) και Lenovo (2 εκατομμύρια - μερίδιο 6%).

Τη μεγαλύτερη μείωση πωλήσεων μεταξύ των μεγάλων εταιρειών σε σχέση με πέρυσι κατέγραψε η Samsung (-16,1%), ενώ μόνο η Apple εμφάνισε οριακή αύξηση πωλήσεων (0,9%).

 

Tags
Back to top button