Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

«Παναγιά της Τήνου» Vs «Ναϊάς»: Η μεγαλύτερη κόντρα πλοίων στην Ελλάδα

Λίγο μετά την μεταπολίτευση, ο τουρισμός στην Ελλάδα αυξήθηκε ραγδαία και έτσι η ακτοπλοΐα περνούσε την καλύτερη της εποχή. Το φθηνό αντίτιμο εισιτηρίου αλλά και το γεγονός  πως τα περισσότερα νησιά δεν είχαν αεροδρόμιο, συνέβαλλε στο να δημιουργηθούν όλο και περισσότερες ακτοπλοϊκές εταιρείες που εξυπηρετούσαν τους επιβάτες στα ταξίδια τους.

Σε αντίθεση με αυτό που συμβαίνει αυτή τη στιγμή, υπολογίζεται πως στο λιμάνι του Πειραιά την δεκαετία του 1980 υπήρχαν περίπου 35 διαφορετικές ακτοπλοϊκές εταιρίες, οπού η κάθε μία είχε περίπου δύο με τρία καράβια.

Διαβάστε περισσότερα στο

Tags
Back to top button