Στο Pro News Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Πάει για διαγραφή ο Αυγενάκης - Έδωσε εξηγήσεις σε Βουλή και ΝΔ για το επεισόδιο

Πάει για διαγραφή από τη ΝΔ ο Λευτέρης Αυγενάκης μετά το περιστατικό στο οποίο καταγράφηκε να επιτίθεται σε υπάλληλο του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» επειδή έχασε πτήση.

Αυτή την ώρα συνεδριάζει η Επιτροπή Δεοντολογίας της ΝΔ και αποφασίζει για την διαγραφή του από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του κόμματος. Σύμφωνα με πληροφορίες ακολουθήθηκε η τυπική διαδικασία και οι σχετικές αποφάσεις αναμένονται εντός ολίγων λεπτών.

Ο κ. Αυγενάκης νωρίτερα είχε δώσει εξηγήσεις για το περιστατικό και την συμπεριφορά του τόσο στον πρόεδρο της Βουλής, Κωνσταντίνο Τασούλα όσο και στον διευθυντή της ΚΟ της Νέας Δημοκρατίας, Σταύρο Καλαφάτη. 

Η Αντιπολίτευση ζητά ομόφωνα την παραίτηση Αυγενάκη μετά το επεισόδιο με εργαζόμενο στο Ελ. Βενιζέλος


Ο κ. Μητσοτάκης το πρωί, κατά πληροφορίες, ήταν οργισμένος με τη συμπεριφορά του βουλευτή και επί σειρά ετών συνεργάτη του, καθώς ο ίδιος ήθελε να δώσει το στίγμα της αντιμετώπισης των προβλημάτων της καθημερινότητας με την επίσκεψη στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ, όμως, το μήνυμα «θόλωσε» με τα όσα έγιναν. Παράλληλα, ο ίδιος έχει μηδενική ανοχή για αλαζονικές συμπεριφορές. Όλα αυτά προδιέγραφαν τις εξελίξεις.
 

Το βίντεο με τον Λευτέρη Αυγενάκη

«Είναι αυτονόητο ότι δέχομαι να υπάρξει άρση ασυλίας για να αναλάβω τις ευθύνες μου» πρόσθεσε λίγο αργότερα μιλώντας στο MEGA όπου επέμεινε ότι δεν υπήρξε χειροδικία αλλά ζήτησε να πάρει το τηλέφωνο για να μιλήσει με κάποιον υπεύθυνο. Παράλληλα μιλώντας στον ΣΚΑϊ είπε ότι δεν σκέφτεται να παραιτηθεί από τη θέση του.

Ερωτηθείς για το θέμα, πριν τη δήλωσή του βουλευτή, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης είπε ότι ζητήθηκαν εξηγήσεις διαμηνύοντας, ωστόσο, ότι «συμπεριφορές του τύπου "ξέρεις ποιος είμαι εγώ;" δεν γίνονται ανεκτές». «Θα σας πω ότι μπορεί για τις περιπτώσεις της απόδοσης του κυβερνητικού έργου να δίνεται χρόνος, αλλά συμπεριφορές κρίνονται ακαριαια και συμπεριφορές "ξέρεις ποιος είμαι εγώ"» δεν είναι αποδεκτές» είπε στον ΑΝΤ1 ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

Αφού, δε, ενημερώθηκε για την δήλωση του κ. Αυγενάκη, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σχολίασε «νομίζω θα επανέλθουμε».

Η δήλωση του Λευτέρη Αυγενάκη

Λυπάμαι ξεκάθαρα και ζητω συγνώμη για την ένταση και την αναστάτωση που προκλήθηκε πρόσφατα στο αεροδρόμιο με υπάλληλο εταιρείας, στην προσπάθεια μου να μπορέσω να επιβιβαστώ στην πτήση μου για το Ηράκλειο.

Την ίδια στιγμή όμως, είμαι έκπληκτος από τις υπερβολές και ανακρίβειες που διακινούνται σε δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών για περιστατικό «άγριου ξυλοδαρμού», «λιποθυμιών», «χειροδικιών» απο μέρους μου.

Πράγματι υπήρξε ένα περιστατικό λεκτικής έντασης με υπάλληλο της εταιρείας καθώς δεν μου επέτρεψε να επιβιβαστώ επικαλούμενος ότι είχε ολοκληρωθεί η επιβίβαση, ενώ όπως με τα μάτια μου διαπίστωνα οι επιβάτες ήταν στη φισούνα επιβίβασης.

Τέλος αρνείτο κατ’ επανάληψη να μου επιτρέψει την δυνατότητα επικοινωνίας με προϊστάμενό του ή άλλο υπεύθυνο της αεροπορικής εταιρείας ως ύστατη προσπάθεια να καταφέρω να ταξιδέψω στην ώρα μου, κάτι που με οδήγησε να προσπαθήσω να πάρω το τηλέφωνο από τα χέρια του για να μιλήσω ο ίδιος.

Ωστόσο το περιστατικό παρέμεινε σε επίπεδο διαφωνίας και λεκτικής έντασης μόνο.


 

Tags
Back to top button